Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

2 stanowiska ds. realizacji zadań edukatora projektu „Chełmski Klub Rozwoju Cyfrowego” - w wymiarze ¾ etatu każde ze stanowisk w Departamencie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Obłońska 20

Symbol oferty
DOR.2110.36.2025
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2025-06-25
Termin składania dokumentów
2025-07-07
Wymagane wykształcenie

 wykształcenie średnie o profilu informatycznym lub matematycznym lub wyższe na kierunku lub specjalności informatyka lub matematyka lub pokrewne lub wyższe i studia  podyplomowe ukończone lub rozpoczęte na kierunku informatyka lub matematyka lub pokrewne.

Wymagania związane ze stanowiskiem

 Wymagania niezbędne:

1)    obywatelstwo polskie,

2)    pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)    nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie średnie o profilu informatycznym lub matematycznym lub wyższe na kierunku lub specjalności informatyka lub matematyka lub pokrewne lub wyższe i studia  podyplomowe ukończone lub rozpoczęte na kierunku informatyka lub matematyka lub pokrewne.

 

Wymagania dodatkowe:

1)      mile widziane posiadanie kompetencji cyfrowych na poziomie co najmniej średniozaawansowanym,

2)    mile widziane posiadanie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu kompetencji cyfrowych oraz umiejętności wykorzystania technologii cyfrowych do skutecznego przekazywania wiedzy oraz inspirowania do jej zgłębiania,

3)      znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,

4)      znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

5)      znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

6)      znajomość programów komputerowych i systemów operacyjnych wykorzystywanych w administracji publicznej,

7)      znajomość zagadnień prawnych dotyczących oprogramowania informatycznego w administracji publicznej oraz świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną,

8)      znajomość przepisów w zakresie informatyzacji podmiotów publicznych, dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych oraz ochrony informacji niejawnych,

9)      umiejętność interpretacji przepisów prawa,

10) umiejętność myślenia analitycznego, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność,

11) umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań,

12) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych oraz pracy pod presją czasu,

13) wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy i budowania dobrych relacji                                     interpersonalnych.

Zakres obowiązków

Do obowiązków Pracownika ds. realizacji zadań edukatora projektu należy:

1)    Pomoc uczestnikom w uczeniu się przez działanie, wymianę doświadczeń i zastosowanie wiedzy i umiejętności w praktyce oraz zapewnienie dostępu do wsparcia projektowego poza siedzibą klubu.

2)    Przygotowanie niezbędnej dokumentacji do realizacji projektu w zakresie prowadzenia zajęć.

3)    Dobieranie treści i formy zajęć do specyfiki grup i potrzeb uczestników.

4)    Pokazanie korzyści płynących z posiadania kompetencji cyfrowych oraz umiejętności wykorzystywania narzędzi cyfrowych i usług w życiu codziennym.

5)    Zaspakajanie potrzeb cyfrowych uczestników w zakresie wybranych umiejętności przydatnych w życiu prywatnym oraz zawodowym.

6)    Tworzenie oferty Klubu Rozwoju Cyfrowego zgodnie z wymogami projektu.

7)    Prowadzenie rekrutacji na spotkania, szkolenia, warsztaty w ramach oferty Klubu.

8)    Realizacja oferty Klubu Rozwoju Cyfrowego (prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych podnoszących kompetencje cyfrowe).

9)    Prowadzenie walidacji – potwierdzanie efektów uczenia się uczestników.

10) Opracowanie merytoryczne materiałów związanych z obszarem wsparcia Klubu.

11) Kontakty z otoczeniem – instytucjami i organizacjami.

12) Prowadzenie dokumentacji szkoleń, spotkań i warsztatów, niezbędnych  do sprawozdawczości do Instytucji Pośredniczącej.

13) Bieżące monitorowanie potrzeb uczestników – analiza potrzeb kompetencyjnych beneficjentów.

14) Systematyczne podnoszenie własnej wiedzy, uczestnictwo w szkoleniach i spotkaniach sieciujących.

15) Obsługa Klubu Rozwoju Cyfrowego w godzinach jego funkcjonowania i gotowość do doradztwa dla osób niezapowiedzianych.

16) Udzielanie bieżących porad, w szczególności indywidualnych dla odbiorców wsparcia.

17) Uczestnictwo w organizowanych posiedzeniach planowych i doraźnych z podmiotami biorącymi udział w realizacji projektu.

Wymagane dokumenty

1)    życiorys (CV),

2)    list motywacyjny,

3)    kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),

4)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

5)    inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),

6)    kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,

7)    referencje (kserokopia opcjonalnie),

8)    oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji  o osobie,

9)    oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),

13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

 

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

 

 

Warunki pracy

1)      praca w systemie zmianowym,

2)      praca w pozycji siedzącej i stojącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,

3)      praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,

4)      obsługa komputera i urządzeń peryferyjnych, obsługa faxu, kserokopiarki, zatrudnienie na czas trwania projektu

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi:  ponad 6  %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na 2 stanowiska ds. realizacji zadań edukatora projektu „Chełmski Klub Rozwoju Cyfrowego”-  w wymiarze ¾ etatu każde ze stanowisk w Departamencie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia   7  lipca 2025 roku.

            Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

            Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

           

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz
z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska ds. realizacji zadań edukatora projektu „Chełmski Klub Rozwoju Cyfrowego”  w wymiarze ¾ etatu każde ze stanowisk w Departamencie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia  25 czerwca 2025 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

 

Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych.

Administrator Danych Osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy
wykonuje Prezydent Miasta Chełm, adres do korespondencji Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, 
info@umchelm.pl, tel.: (82) 565-20-70.

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu email iod@umchelm.pl lub wysyłając list na adres administratora.

Cel przetwarzania danych

Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.

Podstawa prawna przetwarzania danych

Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą
przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli
w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT.

Okres przetwarzania danych osobowych

Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w  klauzuli zgody.

Obowiązek podania danych osobowych

Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa,
w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne.

Przysługujące prawa

Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania  (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych.

W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Prawo wniesienia skargi

W przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji

Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.

Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:

Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie:

1.     oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub
innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych,
ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)

 

Oświadczenia wskazane powyżej,  mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

1.     Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

 

 


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Barbara Zając
Dodano do BIP dnia 25-06-2025 15:24:54