stanowisko ds. infrastruktury informatycznej i wsparcia technicznego użytkowników sprzętu komputerowego i aplikacji w Biurze Informatyki w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65
wyższe na kierunku informatyka lub matematyka lub pokrewne
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie: wyższe na kierunku informatyka lub matematyka lub pokrewne,
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość zagadnień związanych z architekturą, funkcjonowaniem i bezpieczeństwem sieci komputerowych,
- dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows,
- umiejętność obsługi programów Open Office, Libre Office oraz Microsoft Office,
- znajomość nowych technologii informatycznych i teleinformatycznych,
- znajomość trendów i kierunku rozwoju technik informatycznych i teleinformatycznych,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej,
- znajomość budowy sprzętu powielającego i sprzętu komputerowego,
- znajomość obsługi urządzeń urządzeń powielających i biurowych,
- znajomość funkcjonowania samorządu,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- myślenie analityczne, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, komunikatywność,
- umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań, rzetelność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych oraz pracy pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy i budowania dobrych relacji ze współpracownikami, wykonawcami oraz z klientami Urzędu
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzeń infrastruktury teleinformatycznej i obowiązującego oprogramowania w Urzędzie Miasta,
- administrowanie i wsparcie użytkowników w elektronicznym systemie wspomagającym obieg dokumentów oraz elektronicznym systemie tworzenia aktów prawa miejscowego,
- administrowanie i wsparcie użytkowników w systemach dziedzinowych działających w Urzędzie Miasta Chełm,
- współudział w administrowaniu Microsoft Active Directory,
- nadawanie uprawnień dostępu do sieciowych systemów operacyjnych oraz prowadzenie dziennika nadawania uprawnień,
- współpraca z Kancelarią Prezydenta w zakresie administrowania strony internetowej miasta Chełm,
- administrowanie systemu Biuletyn Informacji Publicznej,
- kontrola legalności oprogramowania,
- okresowa kontrola sprzętu komputerowego oraz prowadzenie kontroli antywirusowej stacji roboczych,
- wsparcie użytkowników w obsłudze kwalifikowanych podpisów elektronicznych,
- wydawanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek,
- współpraca z pracownikami Urzędu w zakresie określania potrzeb, parametrów
i funkcjonalności oprogramowania, - współudział w prowadzeniu na potrzeby Biura Informatyki ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania,
- analizowanie potrzeb Urzędu w zakresie wyposażenia w sprzęt komputerowy,
- współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z zawieraniem umów dotyczących usług serwisowych oprogramowania funkcjonującego w Urzędzie Miasta Chełm, stosując przepisy ustawy o zamówieniach publicznych,
- współpraca przy doborze wykonawców oraz dobór projektów i oprogramowania systemów informatycznych zwiększających sprawność i efektywność działalności Urzędu,
- samokontrola na stanowisku pracy,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika.
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
- referencje (kserokopia),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
- praca w systemie jednozmianowym,
- praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
- praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
- obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,16 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. infrastruktury informatycznej i wsparcia technicznego użytkowników sprzętu komputerowego i aplikacji w Biurze Informatyki
w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 20 czerwca 2025 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. infrastruktury informatycznej i wsparcia technicznego użytkowników sprzętu komputerowego i aplikacji w Biurze Informatyki w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 9 czerwca 2025 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135)."
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych.
Administrator Danych Osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent Miasta Chełm, adres do korespondencji Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, info@umchelm.pl, tel.: (82) 565-20-70.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem aresu email iod@umchelm.pl lub wysyłając list na adres administratora.
Cel przetwarzania danych
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT.
Okres przetwarzania danych osobowych
Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia prcesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody.
Obowiązek podania danych osobowych
Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne.
Przysługujące prawa
Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych.
W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Prawo wniesienia skargi
W przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji
Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.
Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:
Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie:
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)
Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:
Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie
danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Dodano do BIP dnia 09-06-2025 13:58:30