Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds. planowania przestrzennego w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Architektury, Inwestycji i Funduszy Europejskich w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65

Symbol oferty
DOR.2110.42.2024
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2024-09-18
Termin składania dokumentów
2024-09-30
Wymagane wykształcenie

wyższe na kierunku architektura, planowanie przestrzenne, gospodarka przestrzenna lub urbanistyka.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie: wyższe na kierunku architektura, planowanie przestrzenne, gospodarka przestrzenna lub urbanistyka.

 

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziane doświadczenie w opracowywaniu planów miejscowych na podstawie art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,
  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • znajomość przepisów i zagadnień z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, architektury i ochrony krajobrazu, prawa budowlanego,
  • znajomość oraz umiejętność realizacji procedur związanych z uchwaleniem:
  1. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  2. planu ogólnego,
  • umiejętność obsługi komputera w tym: edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu
    informacji o terenie GEO-Map,
  • umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, komunikatywność.
Zakres obowiązków

Do obowiązków Pracownika ds. planowania przestrzennego należy:

  • Określanie kierunków i prowadzenie polityki przestrzennej Miasta, w tym lokalnych zasad zagospodarowania przestrzennego, z uwzględnieniem zasad określonych w koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju, ustaleń strategii rozwoju i zagospodarowania przestrzennego województwa oraz strategii rozwoju gminy, w tym nadzoru w zakresie zachowania walorów estetycznych i użytkowych miasta.
  • Dokonywanie ocen aktualności studium i planów miejscowych i przedkładanie wyników tych ocen Prezydentowi i Radzie w celu podjęcia stosownych uchwał dotyczących aktualności studium i planów miejscowych.
  • Opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów w nawiązaniu do ustaleń studium, decyzji zamieszczonych w rejestrach oraz wniosków w sprawie opracowania planu.
  • Dokonywanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz postępów
    w opracowywaniu planów.
  • Wykonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia planu, stopnia
    zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium/planu ogólnego.
  • Sporządzanie projektu planu ogólnego oraz projektu zmiany planu ogólnego.
  • Prowadzenie spraw związanych z uchwaleniem zmian planu ogólnego.
  • Analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowych planów
    zagospodarowania przestrzennego Miasta, występowanie ze stosownymi wnioskami do
     Prezydenta i przygotowanie odpowiednich wniosków do Rady.
  • Sporządzanie projektów planów miejscowych i ich zmian oraz sporządzanie lub przeprowadzanie zamówień publicznych dot. specjalistycznych opracowań branżowych w szczególności:
  1. opracowań ekofizjograficznych i prognoz oddziaływania na środowisko,
  2. prognoz skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego.
  • Prowadzenie spraw związanych ze uchwaleniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich zmianami.
  • Prowadzenie aktualizowanego rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, gromadzenie i przechowywanie materiałów z nimi związanych, w tym również uchylonych i nieobowiązujących.
  • Prowadzenie rejestru wniosków w sprawie sporządzenia bądź zmiany planu.
  • Udostępnianie zainteresowanym stronom i udzielanie niezbędnych informacji wynikających z ustaleń obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta oraz studium/ planu ogólnego.
  • Przygotowywanie uzgodnień i opinii związanych z zagospodarowaniem przestrzennym oraz polityką przestrzenną gminy.
  • Powoływanie i prowadzenie obsługi administracyjnej Miejskiej Komisji Urbanistyczno  Architektonicznej.
  • Współdziałanie z innymi organami administracji, instytucjami i organizacjami w zakresie kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej Miasta w tym:
  1. opiniowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa lubelskiego,
  2. uzgadnianie projektów studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich i współpraca przy ich sporządzaniu.
  • Ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem.
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
  • Przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych związanych ze sprawami realizowanymi przez Wydział.
  • Prowadzenie teczek wg jednolitego rzeczowego wykazu akt – w sprawach załatwianych przez Wydział.
  • Publikacja informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm w zakresie zadań realizowanych przez wydział.
Wymagane dokumenty
  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
  • kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
  • referencje (kserokopia),
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

            Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Warunki pracy
  • praca w systemie jednozmianowym,
  • praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
  • praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
  • obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi:  4,86 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście  (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. planowania przestrzennego w Wydziale Architektury  i Budownictwa w Departamencie Architektury, Inwestycji i Funduszy Europejskich w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w terminie do dnia 30 września 2024 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

            Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane  wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. planowania przestrzennego w Wydziale Architektury i Budownictwa w  Departamencie Architektury, Inwestycji i Funduszy Europejskich w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65  ogłoszonej dnia 18 września  2024 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).”

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

 

Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych.

Administrator Danych Osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent Miasta Chełm, adres do korespondencji Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, info@umchelm.pl, tel.: (82) 565-20-70.

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu email iod@umchelm.pl lub wysyłając list na adres administratora.

Cel przetwarzania danych

Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.

Podstawa prawna przetwarzania danych

Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT.

Okres przetwarzania danych osobowych

Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w  klauzuli zgody.

Obowiązek podania danych osobowych

Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne.

Przysługujące prawa

Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych.

W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Prawo wniesienia skargi

W przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji

Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.

 

Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:

Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie:

  1. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)

 

Oświadczenia wskazane powyżej,  mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

  1. Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

 

Załączniki
  • pdf 83,5 KB pobrano: 69 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Barbara Zając
    Dodano do BIP dnia 18-09-2024 17:02:15