Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds. obsługi inwestora w Gabinecie Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65

Symbol oferty
DOR-OP.2110.75.2021
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2021-11-16
Termin składania dokumentów
2021-11-27
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe.

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie: wyższe.

2. Wymagania dodatkowe:

    1. mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja

    2. znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

    3. znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

    4. znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

    5. znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,

    6. znajomość zagadnień dotyczących strategii rozwoju miasta,

    7. znajomość zagadnień dotyczących promocji inwestycyjnej,

    8. znajomość zagadnień w zakresie realizacji działań marketingu gospodarczego,

    9. znajomość tematyki dotyczącej strategii rozwoju miasta oraz jej wdrażania,

    10. umiejętność analizy i syntezy informacji,

    11. umiejętność analizowania przepisów prawnych i stosowania ich w praktyce,

    12. umiejętność pracy pod presją czasu,

    13. umiejętność prowadzenia negocjacji i współpracy z partnerami,

    14. umiejętność szybkiego wyszukiwania danych,

    15. umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,

    16. biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, w tym znajomość obsługi pakietów biurowych,

    17. bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, kreatywność, komunikatywność.

Zakres obowiązków

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie działań związanych z funkcjonowaniem Chełmskiego Centrum Aktywności Gospodarczej,

2) inicjowanie przedsięwzięć stymulujących rozwój przedsiębiorczości i pozyskiwanie inwestorów,

3) udzielanie informacji o warunkach i możliwościach inwestowania w Chełmie,

4) koordynowanie prac związanych z tworzeniem i zapewnieniem pełnej funkcjonalności specjalnej strefy ekonomicznej z terenu Miasta Chełm,

5) tworzenie i aktualizacji bazy danych niezbędnych dla inwestorów,

6) przygotowywanie katalogów i promujących potencjał gospodarczy Miasta Chełm,

  1. współpraca z Polską Agencją Inwestycji i Handlu oraz pozostałymi podmiotami gospodarczymi, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania inwestorów oraz działań służących rozwojowi gospodarczemu Miasta,

  2. współpraca z zarządcami Specjalnych Stref Ekonomicznych obejmujących teren Miasta Chełm,

  3. współpraca w zakresie public relations Miasta i Urzędu oraz oficjalnych profili na portalach społecznościowych w zakresie informacji i promocji gospodarczej i inwestycyjnej Miasta Chełm,

  4. kojarzenie partnerstwa gospodarczego na poziomie lokalnym, regionalnym, krajowym i zagranicznym,

  5. prowadzenie czynności wyjaśniających odnośnie skarg i wniosków w zakresie realizowanych zadań,

  6. opracowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje oraz wnioski radnych i Komisji Rady Miasta,

  7. opracowywanie sprawozdań z wykonywanych zadań określonych w planach pracy, sprawozdań, informacji wynikających z odrębnych przepisów bądź na polecenie zwierzchników,

  8. należyte prowadzenie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją kancelaryjna i archiwalną,

  9. właściwe przyjmowanie interesantów,

  10. opracowywanie wniosków dla Prezydenta Miasta Chełm,

  11. samokontrola na stanowisku pracy,

  12. prowadzenie i aktualizacja karty informacyjnej,

  13. inne zadania powierzone przez przełożonego w zakresie działania Gabinetu Prezydenta.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  1. życiorys (CV),

  2. list motywacyjny,

  3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),

  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  5. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,

  6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),

  7. referencje (kserokopia),

  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,

  9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

  12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),

  13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

     

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Warunki pracy

Warunki pracy na stanowisku:

1) praca w systemie jednozmianowym,

2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,

3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,

4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 4,77%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi inwestora w Gabinecie Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 27 listopada 2021 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi inwestora w Gabinecie Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 16 listopada 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282, z późn. zm.).

Uwagi

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.

  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .

  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi inwestora w Gabinecie Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 16 listopada 2021 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:

  1. art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:

  1. art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  1. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.

  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:

  1. w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub

  2. przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  1. dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

  2. przenoszenia danych,

  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;

  4. pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;

  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.

  1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:

  1. obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;

  2. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

  2. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Załączniki
  • pdf pobrano: 7 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Barbara Zając
    Dodano do BIP dnia 16-11-2021 13:22:15