stanowisko ds. obsługi inwestora w Gabinecie Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65
Wykształcenie wyższe.
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie: wyższe.
2. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja
-
znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
-
znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
-
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
-
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
-
znajomość zagadnień dotyczących strategii rozwoju miasta,
-
znajomość zagadnień dotyczących promocji inwestycyjnej,
-
znajomość zagadnień w zakresie realizacji działań marketingu gospodarczego,
-
znajomość tematyki dotyczącej strategii rozwoju miasta oraz jej wdrażania,
-
umiejętność analizy i syntezy informacji,
-
umiejętność analizowania przepisów prawnych i stosowania ich w praktyce,
-
umiejętność pracy pod presją czasu,
-
umiejętność prowadzenia negocjacji i współpracy z partnerami,
-
umiejętność szybkiego wyszukiwania danych,
-
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
-
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, w tym znajomość obsługi pakietów biurowych,
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, kreatywność, komunikatywność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie działań związanych z funkcjonowaniem Chełmskiego Centrum Aktywności Gospodarczej,
2) inicjowanie przedsięwzięć stymulujących rozwój przedsiębiorczości i pozyskiwanie inwestorów,
3) udzielanie informacji o warunkach i możliwościach inwestowania w Chełmie,
4) koordynowanie prac związanych z tworzeniem i zapewnieniem pełnej funkcjonalności specjalnej strefy ekonomicznej z terenu Miasta Chełm,
5) tworzenie i aktualizacji bazy danych niezbędnych dla inwestorów,
6) przygotowywanie katalogów i promujących potencjał gospodarczy Miasta Chełm,
-
współpraca z Polską Agencją Inwestycji i Handlu oraz pozostałymi podmiotami gospodarczymi, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania inwestorów oraz działań służących rozwojowi gospodarczemu Miasta,
-
współpraca z zarządcami Specjalnych Stref Ekonomicznych obejmujących teren Miasta Chełm,
-
współpraca w zakresie public relations Miasta i Urzędu oraz oficjalnych profili na portalach społecznościowych w zakresie informacji i promocji gospodarczej i inwestycyjnej Miasta Chełm,
-
kojarzenie partnerstwa gospodarczego na poziomie lokalnym, regionalnym, krajowym i zagranicznym,
-
prowadzenie czynności wyjaśniających odnośnie skarg i wniosków w zakresie realizowanych zadań,
-
opracowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje oraz wnioski radnych i Komisji Rady Miasta,
-
opracowywanie sprawozdań z wykonywanych zadań określonych w planach pracy, sprawozdań, informacji wynikających z odrębnych przepisów bądź na polecenie zwierzchników,
-
należyte prowadzenie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją kancelaryjna i archiwalną,
-
właściwe przyjmowanie interesantów,
-
opracowywanie wniosków dla Prezydenta Miasta Chełm,
-
samokontrola na stanowisku pracy,
-
prowadzenie i aktualizacja karty informacyjnej,
-
inne zadania powierzone przez przełożonego w zakresie działania Gabinetu Prezydenta.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-
życiorys (CV),
-
list motywacyjny,
-
kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
-
referencje (kserokopia),
-
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
-
kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
-
zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Warunki pracy na stanowisku:
1) praca w systemie jednozmianowym,
2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 4,77%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi inwestora w Gabinecie Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 27 listopada 2021 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi inwestora w Gabinecie Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 16 listopada 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282, z późn. zm.).
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.
-
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .
-
Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi inwestora w Gabinecie Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 16 listopada 2021 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
-
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
-
art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
-
art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
-
Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
-
Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
-
Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
-
w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
-
przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
-
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
-
dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
-
przenoszenia danych,
-
wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
-
pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
-
Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
-
obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
-
dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
-
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
-
Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Dodano do BIP dnia 16-11-2021 13:22:15