stanowisko ds. realizacji projektów oraz orgnizacji i koordynowania działań dotyczących edukacji niepublicznej i specjalnej w Wydziale Edukacji w Departamencie Oświaty w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65
wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub administracja lub ekonomia lub wykształcenie pedagogiczne lub pokrewne.
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
4) publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub administracja lub ekonomia lub wykształcenie pedagogiczne lub pokrewne.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,
2) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
3) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
4) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
5) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
6) znajomości ustawy o finansach publicznych,
7) umiejętność interpretacji przepisów prawa,
10) umiejętność obsługi komputera pakietów MS Office oraz urządzeń biurowych,
11) umiejętność pracy w zespole oraz strategicznego myślenia, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, zdyscyplinowanie.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Przygotowywanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanych z przeprowadzaniem postępowania konkursowego i przyznawania dofinansowania dla organizatorów wypoczynku zimowego i letniego dla dzieci i młodzieży w ramach środków zaplanowanych w budżecie miasta,
2) Wykonywanie czynności związanych z rozliczaniem dotacji przyznanych na realizację w trybie otwartego konkursu ofert zadań publicznych w zakresie wypoczynku zimowego i letniego dla dzieci i młodzieży,
3) Bieżąca współpraca z koordynatorami działań związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych, wyznaczonymi w placówkach oświatowo- wychowawczych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Chełm, obejmująca w szczególności:
a) przekazywanie placówkom oświatowo- wychowawczym drogą elektroniczną informacji na temat dostępnych środków zewnętrznych na realizację zadań z zakresu oświaty,
b) przekazywanie placówkom oświatowo - wychowawczym wersji elektronicznych dokumentów, wytycznych i instrukcji związanych z wdrażaniem programów pomocowych z zakresu oświaty,
c) nadzór nad realizacją projektów wdrażanych przez Miasto Chełm w zakresie działania Departamentu,
d) sporządzanie wniosków i sprawozdań z realizacji budżetu w zakresie powierzonych zadań.
4) Opracowywanie dokumentów niezbędnych do aplikowania przez Miasto Chełm/podległe jednostki organizacyjne o środki na realizację projektów w ramach programów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych,
5) Wykonywanie czynności instruktażowo - doradczych w zakresie sporządzania wniosków o dofinansowanie projektów przez podległe placówki oświatowo- wychowawcze oraz ich wdrażania,
6) Współpraca z merytorycznymi Departamentami Urzędu Miasta Chełm w zakresie sporządzania informacji oraz sprawozdań związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych w zakresie oświaty,
7) Współudział w sporządzaniu planu pracy, planu kontroli, planu szkoleń, planów urlopów pracowników Departamentu oraz w sporządzaniu informacji rocznej z wykonania planu pracy i planu kontroli,
8) Współudział w przygotowywaniu informacji i sprawozdań obejmujących zakres powierzonych obowiązków,
9) Prowadzenie rejestru zgłaszanych przez radnych Rady Miasta Chełm interpelacji,
10) Prowadzenie spraw związanych z kontrolą realizacji obowiązku nauki przez młodzież w wieku 16 – 18 lat,
11) Prowadzenie ewidencji szkół i placówek niepublicznych oraz wykonywanie innych czynności z tym związanych określonych w ustawie,
12) Prowadzenie spraw związanych z kierowaniem dzieci i młodzieży do placówek kształcenia specjalnego,
13) Prowadzenie spraw związanych z dowozem uczniów niepełnosprawnych objętych kształceniem specjalnym do szkól i placówek oświatowo – wychowawczych,
14) Archiwizacja dokumentów związanych z realizowanymi zadaniami,
15) Dbanie o dobro i interes miasta podczas wykonywania zadań,
16) Dbałość o efektywne wykorzystanie czasu pracy,
17) Wykonywanie poleceń wydawanych przez Dyrektora Departamentu i kierownictwo Urzędu,
18) Samokontrola na stanowisku pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
6) referencje (kserokopia opcjonalnie),
7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
8) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
10) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
12) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Warunki pracy na stanowisku:
-
praca w systemie jednozmianowym,
-
praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
-
praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
-
obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 4,77 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. realizacji projektów oraz organizacji i koordynowania działań dotyczących edukacji niepublicznej i specjalnej w Wydziale Edukacji w Departamencie Oświaty w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 27 listopada 2021 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. realizacji projektów oraz organizacji i koordynowania działań dotyczących edukacji niepublicznej i specjalnej w Wydziale Edukacji w Departamencie Oświaty w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 16 listopada 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.
-
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .
-
Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. realizacji projektów oraz organizacji i koordynowania działań dotyczących edukacji niepublicznej i specjalnej w Wydziale Edukacji w Departamencie Oświaty w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 16 listopada 2021 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
-
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
-
art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
-
art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
-
Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
-
Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
-
Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
-
w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
-
przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
-
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
-
dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
-
przenoszenia danych,
-
wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
-
pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
-
Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
-
obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
-
dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
-
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
-
Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Dodano do BIP dnia 16-11-2021 13:08:43