stanowisko ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65
średnie budowlane lub wyższe na kierunku budownictwo lub architektura lub gospodarka przestrzenna
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie: średnie budowlane lub wyższe na kierunku budownictwo lub architektura lub gospodarka przestrzenna.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane studia podyplomowe z zakresu administracji publicznej oraz staż pracy w budownictwie ogólnym,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, architektury i ochrony krajobrazu, prawa budowlanego,
- umiejętność obsługi komputera w tym: edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu informacji o terenie GEO-Map, systemu Ewidencji Gruntów i Budynków,
- umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, komunikatywność.
Do obowiązków Pracownika ds. budownictwa i infrastruktury należy:
- Sprawdzanie zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego z:
- ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i innymi aktami prawa miejscowego albo decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu,
- wymaganiami ochrony środowiska, w szczególności określonymi w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, o której mowa w art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
- ustaleniami uchwały o ustaleniu lokalizacji inwestycji mieszkaniowej,
- z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi.
- Sprawdzanie kompletności projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego, dołączenia wymaganych przepisami opinii, pozwoleń, sprawdzeń i oświadczeń, posiadania przez projektanta i projektanta sprawdzającego odpowiednich uprawnień budowlanych oraz przynależności projektanta i projektanta sprawdzającego do właściwej izby samorządu zawodowego.
- Zatwierdzanie projektów zagospodarowania działki lub terenu i projektów architektoniczno - budowlanych.
- Wydawanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
- Przenoszenie decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innego podmiotu.
- Przenoszenie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia, wobec którego organ nie wniósł sprzeciwu, na rzecz innego podmiotu.
- Wydawanie postanowień o uzgodnieniu projektowanych rozwiązań obiektów usytuowanych na terenach zamkniętych w zakresie:
- linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych,
- przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego.
- Wydawanie decyzji zezwalających na wejście do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych.
- Przyjmowanie zgłoszeń zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części.
- Przyjmowanie zgłoszeń budowy lub wykonywania innych robót budowlanych.
- Przyjmowanie zgłoszeń rozbiórki obiektów budowlanych.
- Wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektów budowlanych.
- Udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno – budowlanych.
- Stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę.
- Wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali.
- Wydawanie dziennika budowy.
- Weryfikacja wykonania i egzekwowanie obowiązku rozbiórki lub przeniesienia w inne miejsce tymczasowych obiektów budowlanych, wybudowanych na podstawie skutecznie dokonanego zgłoszenia.
- Wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
- Przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych – regulujących sprawy załatwiane przez wydział.
- Wykonywanie innych czynności związanych z działalnością wydziału – zleconych doraźnie przez bezpośredniego przełożonego.
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej, dyplom),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
- kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
- referencje (kserokopia opcjonalnie),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
- praca w systemie jednozmianowym,
- praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
- praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
- obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 3,77 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm” w terminie do dnia 15 kwietnia 2024 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 5 kwietnia 2024 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, 82 565 20 70.
- Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .
- Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 5 kwietnia 2024 r. , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
- 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
- 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
- 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
- Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
- Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
- w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
- przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
- Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
- pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
- Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
- obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
- dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Dodano do BIP dnia 05-04-2024 14:03:34