stanowisko ds. planowania i realizacji budżetu, ochrony zwierząt oraz opłat za zmniejszenie naturalnej retencji w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65
wyższe na kierunku ekonomia lub finanse lub finanse i rachunkowość lub administracja lub pokrewne
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia lub finanse lub finanse i rachunkowość lub administracja lub pokrewne,
6) co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego.
Wymagania dodatkowe:
1) mile widziane studia podyplomowe lub szkolenia w zakresie administracji publicznej,
2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
3) znajomość ustawy o finansach publicznych,
4) znajomość ustawy o ochronie zwierząt,
5) znajomość przepisów o gospodarce komunalnej,
6) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
7) umiejętność dobrej organizacji pracy własnej, staranność, sumienność, systematyczność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
1) Koordynacja i współdziałanie w tworzeniu projektu budżetu Miasta.
2) Współdziałanie w opiniowaniu oraz koordynacja przy opracowywaniu wykonawczego budżetu jednostek organizacyjnych miasta współpracujących z departamentem, współudział w kontroli jego realizacji, opiniowanie wnioskowania zmian oraz sprawozdawczość z jego wykonania.
3) Sporządzanie półrocznych i rocznych sprawozdań z wykonania budżetu departamentu.
4) Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków budżetowych departamentu, współpraca z poszczególnymi stanowiskami w tym zakresie.
5) Współdziałanie z innymi departamentami w zakresie realizacji zadań bieżących określonych w budżecie Miasta.
6) Współdziałanie z innymi stanowiskami departamentu w zakresie propozycji zmian przepisów prawa miejscowego dot. Departamentu.
7) Nadzór nad prowadzeniem schroniska dla bezdomnych zwierząt oraz ich wyłapywaniem, w tym:
a) zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom,
b) współpraca z inspekcją weterynaryjną oraz stowarzyszeniami, organizacjami na rzecz ochrony zwierząt,
c) wyposażenia technicznego obiektu,
d) kontrola stanu sanitarno – porządkowego,
e) opracowanie planów poprawy sytuacji sanitarnej miasta w tym zakresie.
8) Opracowanie projektów aktów normatywnych wynikających z powierzonych zadań.
9) Przygotowywanie dokumentacji do postępowań oraz realizacji procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie zajmowanego stanowiska.
10) Współpraca z właściwymi organami w zakresie poprawy sytuacji porządkowo – sanitarnej.
11) Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do postępowań oraz realizacji procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie zajmowanego stanowiska.
12) Współpraca z Państwowym Gospodarstwem Wodnym - Wody Polskie w sprawie wysokości opłaty za zmniejszenie naturalnej retencji na terenie miasta.
13) Przyjmowanie oświadczeń od podmiotów obowiązanych do ponoszenia opłat z tytułu zmniejszenia naturalnej retencji w celu ustalenia wysokości opłaty.
14) Samokontrola na stanowisku pracy.
15) Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
-
życiorys (CV),
-
list motywacyjny,
-
kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
-
referencje (kserokopia),
-
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
-
kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe,
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
-
kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
-
zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
1) praca w systemie jednozmianowym,
2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 4,05 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. planowania i realizacji budżetu, ochrony zwierząt oraz opłat za zmniejszenie naturalnej retencji w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 3 października 2021 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. planowania i realizacji budżetu, ochrony zwierząt oraz opłat za zmniejszenie naturalnej retencji w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 21 września 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.
-
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .
-
Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. planowania i realizacji budżetu, ochrony zwierząt oraz opłat za zmniejszenie naturalnej retencji w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia 21 września 2021 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm.
-
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
-
art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
-
art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
-
Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
-
Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
-
Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
-
w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
-
przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
-
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
-
dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
-
przenoszenia danych,
-
wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
-
pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
-
Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
-
obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
-
dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
-
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Dodano do BIP dnia 21-09-2021 13:31:00