Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko Komendanta Straży Miejskiej w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65/ ul. Obłońska 20

Symbol oferty
DOR-OP.2110.13.2021
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2021-03-31
Termin składania dokumentów
2021-04-12
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe na kierunku: prawo lub administracja lub zarządzanie i marketing lub bezpieczeństwo wewnętrzne lub bezpieczeństwo narodowe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) ukończone 21 lat,

3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,

5) nieposzlakowana opinia,

6) bardzo dobra sprawność psychiczna i fizyczna,

7) uregulowany stosunek do służby wojskowej,

8) wykształcenie wyższe na kierunku: prawo lub administracja lub zarządzanie i marketing lub bezpieczeństwo wewnętrzne lub bezpieczeństwo narodowe,

9) co najmniej 5 lat stażu pracy.

 

Wymagania dodatkowe:

1) preferowany staż pracy w służbach mundurowych,

2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

6) znajomość ustawy o strażach gminnych,

7) znajomość kodeksu wykroczeń oraz innych przepisów w zakresie

prawa wykroczeń i postępowania w sprawach o wykroczenia,

8) znajomość topografii,

9) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,

10) umiejętność szybkiego i trafnego podejmowania decyzji, odporność na stres,

11) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, spostrzegawczość,

12) znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.

 

 

Zakres obowiązków

 

  1. sprawne kierowanie pracą Straży Miejskiej,

  2. nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Straży Miejskiej określonych w:

    a) ustawie o strażach gminnych,

    b) Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,

    c) szczegółowym zakresie działania Straży Miejskiej,

    d) Regulaminie Straży Miejskiej,

    a w szczególności : ochrona spokoju i porządku publicznego w miejscach publicznych na terenie miasta Chełm, czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego – w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym, kontrola publicznego transportu zbiorowego – w zakresie określonym w ustawie o publicznym transporcie zbiorowym, współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń, zabezpieczenia miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia, ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej, współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych, doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli wymaga tego sytuacja.

  3. zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,

  4. reprezentowanie Straży Miejskiej w kontaktach: z organizacjami państwowymi, samorządowymi i pozarządowymi, ze środkami masowego przekazu,

  5. zapewnienie dyscypliny pracy w Straży Miejskiej,

  6. opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenianie pracowników,

  7. oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Straż Miejską,

  8. przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanym upoważnieniem i wnioskowanie o wydawanie upoważnień w tym zakresie podległym pracownikom,

  9. przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:

    Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,

  10. dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej Straży Miejskiej,

  11. dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,

  12. poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,

  13. wyznaczanie pracownika zastępującego komendanta w czasie Jego nieobecności oraz wyznaczanie zastępstw w Straży Miejskiej,

  14. sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,

  15. przestrzeganie przepisów szczególnych, regulujących sprawy realizowane przez Straż Miejską, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,

  16. przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,

  17. przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,

  18. przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,

  19. dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia.

Wymagane dokumenty

 

  1. życiorys (CV),

  2. list motywacyjny,

  3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),

  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),

  6. referencje (kserokopia),

  7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,

  8. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,

  9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  10. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

  11. oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań komendanta Straży Miejskiej (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy zaświadczenia o stanie zdrowia oraz stosownych badań psychologicznych),

  12. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  13. potwierdzenie uregulowania stosunku do służby wojskowej.

 

 

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Warunki pracy

1) praca zmianowa,

2) praca w terenie w różnych warunkach atmosferycznych,

3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,

4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,84 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Komendanta Straży Miejskiej w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 12 kwietnia 2021 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Komendanta Straży Miejskiej w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 31 marca 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

 

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

 

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn.zm.).

 

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.

  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .

  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Komendanta Straży Miejskiej w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia 31 marca 2021 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm.

  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:

  1. art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:

  1. art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  1. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.

  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:

  1. w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub

  2. przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  1. dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

  2. przenoszenia danych,

  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;

  4. pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;

  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.

  1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:

  1. obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;

  2. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Załączniki
  • pdf pobrano: 1 raz

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Barbara Zając
    Dodano do BIP dnia 31-03-2021 16:04:07