stanowisko ds. utrzymania czystości i porządku na terenie miasta, w tym dróg w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65
-wykształcenie wyższe
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) prawo jazdy kat. B,
5) wykształcenie wyższe.
Wymagania dodatkowe:
1) studia podyplomowe kierunku technicznym: budowlanym, drogowym, transportowym, ochrona środowiska lub architektura krajobrazu,
2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
6) ukończone kursy i szkolenia z zakresu zagospodarowania terenów zielonych,
7) znajomość przepisów dotyczących gospodarki komunalnej,
8) praktyka na stanowiskach związanych z gospodarką komunalną,
9) znajomość przepisów o finansach publicznych i zamówieniach publicznych,
10)znajomość ustaw, rozporządzeń i uchwał Rady Miasta,
11)umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, sumienność, staranność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Wykonywanie zadań wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i pokrewnych ustaw.
-
Monitorowanie zadań z zakresu zieleni oraz porządku i czystości przy współpracy ze Strażą Miejską oraz inicjowanie działań mających na celu zapewnienie porządku i estetycznego wyglądu miasta.
-
Przygotowanie, realizacja, rozliczanie finansowe i rzeczowe oraz bezpośredni nadzór nad realizacją zadań związanych z:
- utrzymaniem zieleni na terenie Miasta Chełm w tym w pasach drogowych;
- utrzymaniem czystości i porządku na terenie Miasta Chełm w tym w pasach drogowych;
-
Ewidencjonowanie terenów wskazanych przez Wydział merytoryczny, w celu bieżącego utrzymania zieleni i czystości.
-
Likwidacja nielegalnych wysypisk przy współpracy ze Strażą Miejską.
-
Badania i analizy w zakresie jakości świadczonych usług komunalnych.
-
Wyjaśnienia, interpelacje, opinie dotyczące zagadnień z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminach, bieżących remontów obiektów i urządzeń komunalnych oraz eksploatacji terenów zieleni miejskiej.
-
Współdziałanie z Wydziałem merytorycznym w zakresie wspólnych zadań tj. gospodarki odpadami, ochroną przyrody itp.
-
Współpraca z właściwymi organami w zakresie poprawy sytuacji porządkowo – sanitarnej (Powiatowa Inspekcja Sanitarna, Nadzór Budowlany itp.).
-
Ochrona terenów zieleni, zadrzewień, parków.
-
Bieżące remonty i eksploatacja terenów zieleni miejskiej i infrastruktury rekreacyjnej.
-
Opracowywanie programów rozwoju i utrzymania małej architektury miejskiej (ogródki jordanowskie, place zabaw, parki itp.).
-
Współpraca przy organizowaniu okolicznościowych imprez sportowo – artystycznych na terenie Miasta Chełma w zakresie utrzymania czystości i porządku.
-
Współpraca z Departamentem Promocji i Kultury przy organizowaniu i oprawie technicznej corocznych świąt państwowych i kościelnych.
-
Zlecanie podmiotom zewnętrznym świadczenia usług komunalnych w zakresie zieleni miejskiej, utrzymania czystości i małej architektury.
-
Nadzorowanie i monitorowanie realizacji przekazanych zadań oraz ich finansowe rozliczanie.
-
Dokonywanie kontroli w zakresie utrzymania terenów zieleni miejskiej oraz utrzymania czystości i małej architektury jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.
-
Samokontrola na stanowisku pracy.
-
Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-
życiorys (CV),
-
list motywacyjny,
-
kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
dokument potwierdzający posiadanie prawa jazdy kat. B (np. kserokopia),
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
-
referencje (kserokopia) - opcjonalnie,
-
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
-
kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
-
kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
-
zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. utrzymania czystości i porządku na terenie miasta, w tym na drogach w Urzędzie Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 28 stycznia 2021 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. utrzymania czystości i porządku na terenie miasta, w tym drogach w Urzędzie Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 18 stycznia 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn.zm.).
Warunki pracy na stanowisku:
1) praca w systemie jednozmianowym,
2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
-
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,54 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. utrzymania czystości i porządku na terenie miasta, w tym na drogach w Urzędzie Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 28 stycznia 2021 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.
-
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .
-
Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. utrzymania czystości i porządku na terenie miasta, w tym drogach w Urzędzie Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia 18 stycznia 2021 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm.
-
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
-
art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
-
Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
-
Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
-
Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
-
w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
-
przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
-
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
-dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
-przenoszenia danych,
-wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
-pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
-wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
-
Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
-obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
-dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
-
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Dodano do BIP dnia 18-01-2021 14:49:08