stanowisko ds. remontów mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w Departamencie Nieruchomości w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65
średnie w zawodzie technik budownictwa lub wyższe na kierunku budownictwo.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie: średnie w zawodzie technik budownictwa lub wyższe na kierunku budownictwo.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane ukończone studia podyplomowe lub szkolenia w zakresie administracji publicznej,
- mile widziane doświadczenie pracy w budownictwie,
- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
- umiejętność oceny stanu technicznego budynku i elementów budynku oraz prawidłowości wykonania prac remontowo - budowlanych, kwalifikowanie robót do remontu,
- umiejętność nadzorowania prac remontowo - budowlanych,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy prawo budowlane,
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
- znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodyscyplina na stanowisku pracy,
- umiejętność pracy w zespole, sumienność, staranność wysoka kultura osobista oraz komunikatywność.
Do zadań Pracownika ds. remontów mieszkaniowego zasobu miasta Chełm należeć będzie:
- Rozpatrywanie wniosków zgłaszanych przez najemców w zakresie prac remontowych w zajmowanych przez nich lokalach.
- Dokonywanie wizji lokalnej w terenie celem ustalenia stanu technicznego poszczególnych elementów budynków i kwalifikowanie do remontów.
- Planowanie remontów kapitalnych i bieżących budynków stanowiących mieszkaniowy zasób miasta Chełm.
- Opracowywanie planów remontu.
- Przygotowanie materiałów na przetargi na roboty budowlano – remontowe w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych: przedmiarowanie wytypowanych elementów budynku, opracowanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wydawanie dokumentów przetargowych oferentom, sporządzanie umów z wybranymi wykonawcami, udział w komisji przetargowej.
- Nadzorowanie robót remontowo – budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.
- Dokonywanie odbioru robót remontowo – budowlanych.
- Nadzór nad zarządcą mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w zakresie sprawnego funkcjonowania urządzeń technicznych budynku.
- Dokonywanie w tym również z udziałem zarządcy mieszkaniowego zasobu miasta Chełm przeglądów technicznych budynków wymaganych przepisami Prawa budowlanego.
- Współpraca z nadzorem budowlanym w zakresie oceny stanu technicznego budynków stanowiących mieszkaniowy zasób miasta Chełm.
- Sporządzanie analiz wykorzystania środków finansowych na remonty mieszkaniowego zasobu miasta.
- Współudział przy sporządzaniu sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień publicznych, sprawozdań wewnętrznych oraz GUS.
- Współpraca w zakresie sporządzania wieloletnich programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem miasta Chełm.
- Współdziałanie przy ustalaniu sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi mieszkaniowy zasób miasta Chełm.
- Współdziałanie z Radami Osiedlowymi w zakresie utrzymania w należytym stanie techniczno-porządkowym budynków mieszkalnych i użytkowych.
- Dokonywanie kontroli w zakresie remontów budynków i lokali stanowiących mieszkaniowy zasób miasta Chełm jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.
- Współdziałanie z innymi Departamentami i ich Wydziałami w Urzędzie w sprawach merytorycznych.
- Współdziałanie w opracowywaniu planów pracy, sprawozdań i informacji z zakresu działania Departamentu.
- Samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy.
- Dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej.
- Terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów.
- Wykonywanie w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w Departamencie.
- Ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem.
- Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
- kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,
- referencje (kserokopia),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
1) praca w systemie jednozmianowym,
2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 4,19 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru stanowisko ds. remontów mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w Departamencie Nieruchomości w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w terminie do dnia 24 marca 2023 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji stanowisko ds. remontów mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w Departamencie Nieruchomości w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 14 marca 2023 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).”
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.
- Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl.
- Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko remontów mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w Departamencie Nieruchomości w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 14 marca 2023 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
- 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
- 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. W sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
- 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
- Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
- Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
- w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
- przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
- Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
- pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza
- je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
- Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
- obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
- dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Dodano do BIP dnia 14-03-2023 13:30:32