Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds. remontów mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w Departamencie Nieruchomości w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65

Symbol oferty
DOR.2110.22.2023
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2023-03-14
Termin składania dokumentów
2023-03-24
Wymagane wykształcenie

średnie w zawodzie technik budownictwa lub wyższe na kierunku budownictwo.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie: średnie w zawodzie technik budownictwa lub wyższe na kierunku budownictwo.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. mile widziane ukończone studia podyplomowe lub szkolenia w zakresie administracji publicznej,
  2. mile widziane doświadczenie pracy w budownictwie,
  3. uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
  4. umiejętność oceny stanu technicznego budynku i elementów budynku oraz prawidłowości wykonania prac remontowo - budowlanych, kwalifikowanie robót do remontu,
  5. umiejętność nadzorowania prac remontowo - budowlanych,
  6. znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
  7. znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
  8. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
  9. znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
  10. znajomość ustawy prawo budowlane,
  11. znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
  12. znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
  13. biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,
  14. bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodyscyplina na stanowisku pracy,
  15. umiejętność pracy w zespole, sumienność, staranność wysoka kultura osobista oraz komunikatywność.

 

Zakres obowiązków

Do zadań Pracownika ds. remontów mieszkaniowego zasobu miasta Chełm należeć będzie:

  1. Rozpatrywanie wniosków zgłaszanych przez najemców w zakresie prac remontowych w zajmowanych przez nich lokalach.
  2. Dokonywanie wizji lokalnej w terenie celem ustalenia stanu technicznego poszczególnych elementów budynków i kwalifikowanie do remontów.
  3. Planowanie remontów kapitalnych i bieżących budynków stanowiących mieszkaniowy zasób miasta Chełm.
  4. Opracowywanie planów remontu.
  5. Przygotowanie materiałów na przetargi na roboty budowlano – remontowe w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych: przedmiarowanie wytypowanych elementów budynku, opracowanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wydawanie dokumentów przetargowych oferentom, sporządzanie umów z wybranymi wykonawcami, udział w komisji przetargowej.
  6. Nadzorowanie robót remontowo – budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.
  7. Dokonywanie odbioru robót remontowo – budowlanych.
  8. Nadzór nad zarządcą mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w zakresie sprawnego funkcjonowania urządzeń technicznych budynku.
  9. Dokonywanie w tym również z udziałem zarządcy mieszkaniowego zasobu miasta Chełm przeglądów technicznych budynków wymaganych przepisami Prawa budowlanego.
  10. Współpraca z nadzorem budowlanym w zakresie oceny stanu technicznego budynków stanowiących mieszkaniowy zasób miasta Chełm.
  11. Sporządzanie analiz wykorzystania środków finansowych na remonty mieszkaniowego zasobu miasta.
  12. Współudział przy sporządzaniu sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień publicznych, sprawozdań wewnętrznych oraz GUS.
  13. Współpraca w zakresie sporządzania wieloletnich programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem miasta Chełm.
  14. Współdziałanie przy ustalaniu sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi mieszkaniowy zasób miasta Chełm.
  15. Współdziałanie z Radami Osiedlowymi w zakresie utrzymania w należytym stanie techniczno-porządkowym budynków mieszkalnych i użytkowych.
  16. Dokonywanie kontroli w zakresie remontów budynków i lokali stanowiących mieszkaniowy zasób miasta Chełm jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.
  17. Współdziałanie z innymi Departamentami i ich Wydziałami w Urzędzie w sprawach merytorycznych.
  18. Współdziałanie w opracowywaniu planów pracy, sprawozdań i informacji z zakresu działania Departamentu.
  19. Samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy.
  20. Dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej.
  21. Terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów.
  22. Wykonywanie w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w Departamencie.
  23. Ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem.
  24. Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Wymagane dokumenty
  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
  6. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,
  7. referencje (kserokopia),
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
  9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
  13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

 Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Warunki pracy

 1) praca w systemie jednozmianowym,

 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,

 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,

 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 4,19 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście  (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru stanowisko ds. remontów mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w Departamencie Nieruchomości w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w terminie do dnia 24  marca  2023 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

            Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane  wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji stanowisko ds. remontów mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w  Departamencie Nieruchomości w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65  ogłoszonej dnia 14  marca 2023 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).”

 

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm,   Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl,  tel. 82 565 20 70.
  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych  w Urzędzie:  82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl.
  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko remontów mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w Departamencie Nieruchomości  w Urzędzie Miasta Chełm,  22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 14 marca 2023 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
  • 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
  1. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. W sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
  • 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
  1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
  • w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
  • przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
  • dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  • przenoszenia danych,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
  • pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza
  • je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
  1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
  • obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
  • dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
  1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Załączniki
  • pdf 88 KB pobrano: 34 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Barbara Zając
    Dodano do BIP dnia 14-03-2023 13:30:32