Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

2 stanowiska ds. projektów i strategii w Wydziale Projektów i Strategii w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65

Symbol oferty
DOR.2110.14.2023
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2023-02-23
Termin składania dokumentów
2023-03-06
Wymagane wykształcenie

wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie: wyższe.

 

Wymagania dodatkowe:

1) mile widziane kursy, studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu zarządzania projektami oraz przygotowywania dokumentów strategicznych,

2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

6) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,

7) znajomość zagadnień dotyczących współfinansowania zadań ze środków zewnętrznych,

8) znajomość zagadnień dotyczących dokumentów strategicznych,

9) znajomość zagadnień z zakresu funduszy unijnych, finansów publicznych oraz zamówień publicznych,

10) znajomość problematyki zarządzania projektami i prawa unijnego,

11) znajomość języków obcych (np. j. rosyjski, j. niemiecki, j. angielski),

12) umiejętność sporządzania informacji, raportów i analiz,

13) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,

14) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.

Zakres obowiązków

Do obowiązków Pracowników ds. projektów i strategii należy:

1) monitorowanie i przekazywanie informacji dotyczących możliwości pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych, niezbędnych dla rozwoju Miasta;

2) opracowywanie projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych, we współpracy z    komórkami organizacyjnymi Miasta;

3) przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych, we współpracy z komórkami organizacyjnymi Miasta;

4) współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie opracowywania projektów inwestycyjnych i przygotowywanie wniosków o dofinansowanie ze środków zewnętrznych;

5) realizacja i rozliczanie projektów z funduszy zewnętrznych w zakresie działania Departamentu, we współpracy z komórkami organizacyjnymi Miasta;

6)  koordynacja i rozliczanie projektów inwestycyjnych z funduszy zewnętrznych (z wyłączeniem projektów drogowych) realizowanych przez Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji oraz przez inne Departamenty;

7)  stały kontakt z instytucjami zarządzającymi programami i funduszami zewnętrznymi, wsparcia finansowego i doradczego;

8)  prowadzenie rejestru realizowanych przez Miasto projektów współfinansowanych z funduszy zewnętrznych;

9) prowadzenie sprawozdawczości i monitoringu w okresie trwałości projektów dla zadań zrealizowanych z udziałem środków zewnętrznych;

10) identyfikowanie i definiowanie we współpracy z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Miasta celów i priorytetów rozwojowych Miasta;

11) planowanie strategiczne, monitorowanie procesu przygotowania i aktualizacji Strategii Rozwoju Miasta Chełm oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego/Planu Działań Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego;

12) prowadzenie obsługi administracyjnej Komitetu Sterującego Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego zgodnie z zawartym w dniu 17 maja 2021 r. Porozumieniem Gmin Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego o współpracy w zakresie realizacji Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych w perspektywie finansowej 2021-2027;

13) współpraca z komórkami organizacyjnymi Miasta w zakresie tworzenia innych dokumentów strategicznych (planów, programów) o znaczeniu strategicznym dla miasta, w szczególności określenia celów strategicznych Miasta;

14) współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie planowania kierunków rozwoju Miasta Chełm oraz planów inwestycyjnych;

15) gromadzenie i analizowanie danych strategicznych dla Miasta.

16) pełnienie funkcji koordynatora lub asystenta projektu lub wykonywanie innych czynności związanych z realizacją umów współfinansowanych ze środków zewnętrznych - na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;

17) współpraca z Departamentami w opracowywaniu materiałów o charakterze promocyjno – informacyjnym;

18) współpraca w zakresie promowania i kreowania pozytywnego wizerunku Miasta;

19) współpraca z Departamentami w zakresie wykonywania zadań wynikających z przepisów prawa;

20) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy  i usługi o wartości do 130 tys. PLN – zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;

21)wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem;

22) samokontrola na stanowisku pracy.

Wymagane dokumenty
  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
  • kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
  • referencje (kserokopia),
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

 

            Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 4,47 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na 2 stanowiska ds. projektów i strategii w Wydziale Projektów  i Strategii w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63  w terminie do dnia 6 marca 2023 r.                          

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

 

            Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

            „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska  ds. projektów i strategii  w Wydziale Projektów i Strategii w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65  ogłoszonej dnia 23 lutego 2023 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).”

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.
  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .
  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska projektów i strategii w Wydziale Projektów i Strategii w Departamencie Architektury, Geodezji  i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 23 lutego 2023 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:

1. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:

a. art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

b. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

2. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).

5. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.

6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

7. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:

  1. w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
  2. przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).

8. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  1. dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  2. przenoszenia danych,
  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
  4. pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.

9. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:

  1. obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
  2. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana

10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Załączniki
  • pdf 92,1 KB pobrano: 78 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Barbara Zając
    Dodano do BIP dnia 23-02-2023 12:57:51