2 stanowiska ds. przygotowania i realizacji inwestycji drogowych w Wydziale Inwestycji, Dróg i Transportu w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65
średnie w zawodzie technik drogownictwa lub technik budowy dróg lub wyższe techniczne na kierunku budownictwo w zakresie budowy dróg.
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie: średnie w zawodzie technik drogownictwa lub technik budowy dróg lub wyższe techniczne na kierunku budownictwo w zakresie budowy dróg.
Wymagania dodatkowe:
1) mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowanymi w ograniczonym zakresie w specjalności drogi,
2) mile widziany staż pracy w budownictwie drogowym,
3) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,
4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
6) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
7) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
8) znajomość ustawy prawo budowlane,
9) znajomość ustawy o drogach publicznych,
10) znajomość wymagań technicznych w drogownictwie, tj.: przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych, zasad wiedzy technicznej (wzorców i standardów dotyczących przygotowania inwestycji w zakresie dróg publicznych, budowy, przebudowy, remontu utrzymania lub ochrony tych dróg; Polskich Norm),
11) znajomość ustawy o finansach publicznych,
12) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
13) znajomość obowiązujących norm i branżowych warunków technicznych,
14) umiejętność kosztorysowania i kalkulacji ceny,
15) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,
16) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.
Do obowiązków Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji drogowych należy:
- Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm – zgodnie z obowiązującymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, a w szczególności:
- pozyskiwanie danych wyjściowych, opinii, uzgodnień, warunków oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawidłowego zakończenia procesu inwestycyjnego,
- kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót budowlanych/ usług lub dostaw z ofertą wykonawcy i zawartą umową na wykonanie robót budowlanych/usług lub dostaw,
- czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
- rozliczenie zawartych umów pod względem rzeczowym i finansowym,
- czynny udział w naradach koordynacyjnych, działając jako upoważniony przedstawiciel Zamawiającego,
- sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawców,
- przygotowywanie propozycji korespondencji lub wystąpień Zamawiającego do wykonawców w prowadzonych sprawach,
- informowanie przełożonego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz należytą jakość realizowanej umowy a także rekomendowanie działań zaradczych lub naprawczych,
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm,
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,
- W zakresie udzielania zamówień publicznych:
- przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro – zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,
- szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi – zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawy lub usługi,
- przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,
- redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,
- udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. Euro,
- W zakresie planowania budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji:
- szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych,
- W zakresie powierzonych spraw:
- terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,
- prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,
- wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,
- W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:
- współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,
- ścisła współpraca z Wydziałem Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,
- realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,
- współpraca z Departamentem Organizacyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych
i oddanych do użytku inwestycji miejskich, - wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego – wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,
- W zakresie współpracy z Wydziałem Inwestycji, Dróg i Transportu oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:
- przestrzeganie zasad współżycia społecznego,
- przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
- kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
- referencje (kserokopia),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
- praca w systemie jednozmianowym,
- praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
- praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
- obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 4,47%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na 2 stanowiska ds. przygotowania i realizacji inwestycji drogowych w Wydziale Inwestycji, Dróg i Transportu w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 w terminie do dnia 27 lutego 2023 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska ds. przygotowania i realizacji inwestycji drogowych w Wydziale Inwestycji, Dróg i Transportu w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 ogłoszonej dnia 16 lutego 2023 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).”
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, 82 565 20 70.
- Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .
- Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska ds. przygotowania i realizacji inwestycji drogowych w Wydziale Inwestycji, Dróg i Transportu w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 ogłoszonej dnia 16 lutego 2023 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
- 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
- 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. W sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
- 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
- Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
- Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
- w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
- przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
- Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
- pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
- Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
- obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
- dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Dodano do BIP dnia 16-02-2023 12:59:31