Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko Rzecznika Praw Mieszkańców funkcjonujące w Departamencie Obsługi Mieszkańców w Wydziale Kontaktów z Mieszkańcami w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65

Symbol oferty
DOR.2110.34.2022
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2022-06-15
Termin składania dokumentów
2022-06-27
Wymagane wykształcenie

wykształcenie: wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne:

    1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie: wyższe.



2. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

5) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,

6) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

7) znajomość przepisów prawa w zakresie wymaganym na danym stanowisku,

8) umiejętność sporządzania wniosków, informacji, raportów i analiz,

9) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,

10) umiejętność pracy w zespole oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, systematyczność i bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, komunikatywność.



Zakres obowiązków

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Koordynacja i obsługa spotkań z mieszkańcami, w tym przyjmowanie mieszkańców oraz udzielanie poradnictwa.

  2. Reprezentowanie interesów i praw mieszkańców wobec Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych.

  3. Inicjowanie zmian dotyczących poprawy funkcjonowania Urzędu.

  4. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa przez pracowników Urzędu przy obsłudze interesantów.

  5. Badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd.

  6. Organizacja, wspieranie i określanie zasad procesów partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych.

  7. Współpraca z Gabinetem Prezydenta Miasta w zakresie badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd.

  8. Redagowanie treści informacyjnych w systemie informatycznym e-urząd,

  9. Prowadzenie spraw związanych z budżetem obywatelskim Miasta Chełm, w tym m.in.:

a) przygotowywanie stosownych aktów prawnych dokumentów;

b) prowadzenie wykazu złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji;

c) zamieszczanie stosownych informacji na stronie internetowej Miasta, BIP oraz wywieszanie na tablicy ogłoszeń;

d) obsługa techniczno – biurowa Zespołu Konsultacyjnego;

e) współpraca z Komisją Wyborczą, w tym pomoc techniczno – biurowa i organizacyjna związana z głosowaniem i wyborem zadań do realizacji;

f) zarządzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta.

10.  Prowadzenie czynności wyjaśniających w sprawach przyjęć interesantów oraz skarg i zażaleń w zakresie realizowanych zadań.

11. Opracowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje oraz wnioski radnych i Komisji Rady w zakresie realizowanych zadań.

12. Należyte prowadzenie akt, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną i archiwalną.

13. Opracowywanie sprawozdań z wykonanych zadań określonych w planach pracy, oraz sprawozdań, informacji wynikających z odrębnych przepisów bądź też na polecenie zwierzchników.

14. Właściwe przyjmowanie interesantów.

15. Prowadzenie i aktualizacja karty informacyjnej.

16. Opracowywanie wniosków do Prezydenta Miasta.

17. Samokontrola na stanowisku pracy.

18. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.

19. Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, procedury opracowywania budżetu, zarządzenia w sprawie obiegu dokumentów księgowych, Regulaminu Pracy, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych UM Chełm.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  1. życiorys (CV),

  2. list motywacyjny,

  3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),

  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),

  6. referencje (kserokopia),

  7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,

  8. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  9. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  10. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

  11. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),

  12. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

     

    Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Warunki pracy

Warunki pracy na stanowisku:

1) praca w systemie jednozmianowym,

2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,

3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,

4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,00%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Rzecznika Praw Mieszkańców funkcjonujące w Departamencie Obsługi Mieszkańców w Wydziale Kontaktów z Mieszkańcami w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65 w terminie do dnia 27 czerwca 2022 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Rzecznika Praw Mieszkańców funkcjonujące w Departamencie Obsługi Mieszkańców w Wydziale Kontaktów z Mieszkańcami w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 15 czerwca 2022 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).”

 

 

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI



Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.

  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .

  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Rzecznika Praw Mieszkańców funkcjonujące w Departamencie Obsługi Mieszkańców w Wydziale Kontaktów z Mieszkańcami w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 15 czerwca 2022 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:

  1. art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:

  1. art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. W sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  1. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.

  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:

  1. w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub

  2. przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  1. dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

  2. przenoszenia danych,

  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;

  4. pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;

  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.

  1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:

  1. obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;

  2. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowani

  2. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.



Załączniki
  • pdf 51,5 KB pobrano: 90 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anastazja Słoniewska
    Dodano do BIP dnia 15-06-2022 10:11:33