stanowisko ds. wieloletniej prognozy finansowej i budżetu w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65
wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub finansowe lub administracyjne lub matematyczno-informatyczne.
-
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub finansowe lub administracyjne lub matematyczno-informatyczne.
2. Wymagania dodatkowe:
1) mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku,
2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
5) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
6) znajomość przepisów z zakresu budżetu i sprawozdawczości budżetowej w gminach,
7) umiejętność wykrywania nieprawidłowości w przedłożonych materiałach planistycznych i jego zmianach,
8) umiejętność podejmowania odpowiednich działań w czasie planowania budżetu oraz wieloletniej prognozy finansowej i dokonywania zmian,
9) umiejętność stosowania klasyfikacji budżetowej do pozyskiwanych dochodów i planowania zadań po stronie wydatków,
10) umiejętność obsługi systemu komputerowego OTAGO (PLBUD, FKPLAN), BeSTi@,
11) umiejętność stosowania wiedzy ogólnej czy przepisów prawa w sytuacjach mogących pojawić się podczas planowania budżetu bądź dokonywania jego zmian,
12) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,
13) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Przygotowywanie projektu uchwały w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej miasta Chełm.
-
Przygotowywanie zarządzenia w sprawie opracowania materiałów planistycznych na rok budżetowy.
-
Przygotowywanie i kompletowanie materiałów do opracowania wieloletniej prognozy finansowej oraz projektu budżetu miasta.
-
Sporządzanie projektu wieloletniej prognozy finansowej w oparciu o otrzymane materiały z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm oraz jednostek organizacyjnych.
-
Sporządzanie projektu budżetu wraz z częścią opisową w w oparciu o otrzymane materiały z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm oraz jednostek organizacyjnych.
-
Przygotowywanie projektów zarządzeń oraz projektów uchwał zmieniających wieloletnią prognozę finansową.
-
Przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta w sprawach:
a) planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych,
b) planu finansowego Urzędu Miasta,
c) planu finansowego dochodów z tytułu realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej,
d) wysokości ostatecznych kwot dochodów i wydatków jednostek organizacyjnych miasta Chełm oraz wysokości dotacji i wpłat do budżetu, oraz projektów zarządzeń zmieniających.
-
Dokonywanie zmian wieloletniej prognozy finansowej - załącznika wykazu przedsięwzięć do WPF, zgodnie z otrzymanymi materiałami.
-
Dokonywanie zmian budżetu w komórkach organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm i jednostkach organizacyjnych – zgodnie z załącznikiem.
-
Sporządzanie półrocznych i rocznych sprawozdań z wykonania budżetu miasta wraz z częścią opisową i niezbędnymi załącznikami oraz materiałami na poszczególne Komisje Rady Miasta.
-
Przygotowywanie informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć.
-
Przygotowanie informacji o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego.
-
Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Chełm w zakresie realizacji zadań budżetowych.
-
Nadzór nad realizacją budżetu.
-
Samokontrola na stanowisku pracy.
-
Kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-
życiorys (CV),
-
list motywacyjny,
-
kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
-
kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia, poświadczających staż pracy,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
-
referencje (kserokopia),
-
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
-
kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
-
zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Warunki pracy na stanowisku:
1) praca w systemie jednozmianowym,
2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,00%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wieloletniej prognozy finansowej i budżetu w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 24 czerwca 2022 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wieloletniej prognozy finansowej i budżetu w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 14 czerwca 2022 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).”
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W PROCESIE REKRUTACJI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.
-
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .
-
Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wieloletniej prognozy finansowej i budżetu w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 14 czerwca 2022 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
-
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
-
art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
-
art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
-
Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. W sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
-
Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
-
Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
-
w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
-
przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
-
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
-
dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
-
przenoszenia danych,
-
wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
-
pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
-
Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
-
obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
-
dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
-
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Dodano do BIP dnia 14-06-2022 10:26:56