Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds. wieloletniej prognozy finansowej i budżetu w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65

Symbol oferty
DOR.2110.33.2022
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2022-06-14
Termin składania dokumentów
2022-06-24
Wymagane wykształcenie

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub finansowe lub administracyjne lub matematyczno-informatyczne.

Wymagania związane ze stanowiskiem

 

  1. Wymagania niezbędne:

    1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub finansowe lub administracyjne lub matematyczno-informatyczne.

 

2. Wymagania dodatkowe:

1) mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku,

2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

5) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

6) znajomość przepisów z zakresu budżetu i sprawozdawczości budżetowej w gminach,

7) umiejętność wykrywania nieprawidłowości w przedłożonych materiałach planistycznych i jego zmianach,

8) umiejętność podejmowania odpowiednich działań w czasie planowania budżetu oraz wieloletniej prognozy finansowej i dokonywania zmian,

9) umiejętność stosowania klasyfikacji budżetowej do pozyskiwanych dochodów i planowania zadań po stronie wydatków,

10) umiejętność obsługi systemu komputerowego OTAGO (PLBUD, FKPLAN), BeSTi@,

11) umiejętność stosowania wiedzy ogólnej czy przepisów prawa w sytuacjach mogących pojawić się podczas planowania budżetu bądź dokonywania jego zmian,

12) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,

13) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.

 

Zakres obowiązków

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przygotowywanie projektu uchwały w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej miasta Chełm.

  2. Przygotowywanie zarządzenia w sprawie opracowania materiałów planistycznych na rok budżetowy.

  3. Przygotowywanie i kompletowanie materiałów do opracowania wieloletniej prognozy finansowej oraz projektu budżetu miasta.

  4. Sporządzanie projektu wieloletniej prognozy finansowej w oparciu o otrzymane materiały z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm oraz jednostek organizacyjnych.

  5. Sporządzanie projektu budżetu wraz z częścią opisową w w oparciu o otrzymane materiały z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm oraz jednostek organizacyjnych.

  6. Przygotowywanie projektów zarządzeń oraz projektów uchwał zmieniających wieloletnią prognozę finansową.

  7. Przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta w sprawach:

    a) planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych,

    b) planu finansowego Urzędu Miasta,

    c) planu finansowego dochodów z tytułu realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej,

    d) wysokości ostatecznych kwot dochodów i wydatków jednostek organizacyjnych miasta Chełm oraz wysokości dotacji i wpłat do budżetu, oraz projektów zarządzeń zmieniających.

  8. Dokonywanie zmian wieloletniej prognozy finansowej - załącznika wykazu przedsięwzięć do WPF, zgodnie z otrzymanymi materiałami.

  9. Dokonywanie zmian budżetu w komórkach organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm i jednostkach organizacyjnych – zgodnie z załącznikiem.

  10. Sporządzanie półrocznych i rocznych sprawozdań z wykonania budżetu miasta wraz z częścią opisową i niezbędnymi załącznikami oraz materiałami na poszczególne Komisje Rady Miasta.

  11. Przygotowywanie informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć.

  12. Przygotowanie informacji o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego.

  13. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Chełm w zakresie realizacji zadań budżetowych.

  14. Nadzór nad realizacją budżetu.

  15. Samokontrola na stanowisku pracy.

  16. Kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  17. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  1. życiorys (CV),

  2. list motywacyjny,

  3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),

  4. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia, poświadczających staż pracy,

  5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),

  7. referencje (kserokopia),

  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,

  9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

  12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),

  13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

    Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Warunki pracy

Warunki pracy na stanowisku:

1) praca w systemie jednozmianowym,

2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,

3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,

4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,00%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wieloletniej prognozy finansowej i budżetu w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 24 czerwca 2022 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wieloletniej prognozy finansowej i budżetu w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 14 czerwca 2022 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).”

 

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W PROCESIE REKRUTACJI

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.

  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .

  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wieloletniej prognozy finansowej i budżetu w Departamencie Budżetu w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 14 czerwca 2022 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:

  1. art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:

  1. art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. W sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  1. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.

  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:

  1. w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub

  2. przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  1. dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

  2. przenoszenia danych,

  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;

  4. pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;

  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.

  1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:

  1. obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;

  2. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Załączniki
  • pdf 48,2 KB pobrano: 66 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anastazja Słoniewska
    Dodano do BIP dnia 14-06-2022 10:26:56