Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds. ocen oddziaływania na środowisko w Wydziale Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65

Symbol oferty
DOR.2110.31.2022
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2022-05-31
Termin składania dokumentów
2022-06-10
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska bądź inżynierii środowiska

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska bądź inżynierii środowiska.

 

  1. Wymagania dodatkowe:

    1) mile widziane studia podyplomowe lub szkolenia w zakresie administracji publicznej bądź ochrony środowiska,

2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

6)znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,

7) znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska,

9) znajomość ustawy o ochronie przyrody,

10) znajomość ustawy Prawo wodne,

11) znajomość ustawy Prawo geologiczne i górnicze,

12) znajomość ustawy o odpadach,

13) znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,

14) znajomość ustawy Prawo łowieckie,

15) znajomość ustawy o ochronie zwierząt,

16) znajomość ustawy o rybactwie śródlądowym,

17) znajomość norm i przepisów technicznych z dziedziny ochrony środowiska,

18) znajomość obsługi urządzeń powielających oraz urządzeń biurowych,

19) umiejętność dobrej organizacji pracy, sumienność i staranność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia.

Zakres obowiązków

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Współudział w przygotowaniu projektów miejskich programów ochrony środowiska.

2) Współudział w sporządzaniu okresowych raportów z wykonania miejskiego programu ochrony środowiska.

3) Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w posiadaniu Urzędu Miasta Chełm.

4) Udzielanie pomocy organizacjom ekologicznym w ich działalności w dziedzinie ochrony środowiska.

5) Sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska.

6) Redagowanie bazy danych o ocenach oddziaływania na środowisko.

7) Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

8) Prowadzenie postępowań w ramach strategicznych ocen oddziaływania na środowisko.

9) Przyjmowanie i rozpatrywanie uwag i wniosków składanych w postępowaniach dotyczących ocen oddziaływania na środowisko prowadzonych z udziałem społeczeństwa.

10)Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do postępowań oraz realizacji procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie zajmowanego stanowiska.

11) Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.

12) Samokontrola na stanowisku pracy.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  1. życiorys (CV),

  2. list motywacyjny,

  3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),

  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),

  6. referencje (kserokopia),

  7. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,

  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,

  9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

  12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),

  13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Warunki pracy

Warunki pracy na stanowisku:

1) praca w systemie jednozmianowym,

2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,

3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,

4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki, serwisowanie komputerów i drukarek.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 4,99%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ocen oddziaływania na środowisko w Wydziale Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 10 czerwca 2022 r.

 

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. ocen oddziaływania na środowisko w Wydziale Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 31 maja 2022 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

 

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

 

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

 

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.

  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .

  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. ocen oddziaływania na środowisko w Wydziale Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia 31 maja 2022 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm.

  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:

  1. art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:

  1. art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  1. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.

  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:

  1. w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub

  2. przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  1. dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

  2. przenoszenia danych,

  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;

  4. pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;

  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.

  1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:

  1. obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;

  2. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Załączniki
  • pdf 62,9 KB pobrano: 99 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anastazja Słoniewska
    Dodano do BIP dnia 31-05-2022 13:44:34