Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds. wojskowych i infrastruktury obrony cywilnej w Wdziale Zarządzania Kryzysowego w Departamencie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Obłońska 20

Symbol oferty
DOR.2110.11.2022
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2022-03-16
Termin składania dokumentów
2022-03-28
Wymagane wykształcenie

wykształcenie: wyższe na kierunku administracja lub prawo i administracja lub zarządzanie lub pokrewne

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie: wyższe na kierunku administracja lub prawo i administracja lub zarządzanie lub pokrewne.

 

Wymagania dodatkowe:

1) mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku bezpieczeństwo narodowe lub bezpieczeństwo i zarządzanie kryzysowe lub pokrewne.

2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,

2) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

3) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

4) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,

5) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

6) znajomość przepisów prawnych z zakresu obrony cywilnej,

7) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,

8) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, systematyczność, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.

Zakres obowiązków
  1. Prowadzenie rejestru i dokumentacji kwalifikacji wojskowej.

  2. Prowadzenie ewidencji świadczeń osobistych i rzeczowych.

  3. Opracowywanie planów wykorzystania przydzielonych środków finansowych na cele związane z realizowanymi zadaniami oraz sprawozdań z ich wykorzystania.

  4. Udział w opracowaniu dokumentów planowania bieżącego.

  5. Szkolenie organów, jednostek organizacyjnych, a także kurierów i innych osób w celu przygotowania ich do realizacji zadań na rzecz obrony.

  6. Przyjmowanie oraz przygotowywanie wniosków o nakładanie świadczeń osobistych
    i rzeczowych na mieszkańców i podmioty z terenu miasta, na potrzeby obronne, OC i powszechnej samoobrony.

  7. Przygotowywanie projektów decyzji lub obwieszczeń w sprawie nakładania obowiązku zrealizowania zadań na rzecz obrony (obrony cywilnej) oraz przedsięwzięć powszechnej samoobrony przez zakłady pracy i mieszkańców miasta podczas ćwiczeń i na wypadek wystąpienia sytuacji kryzysowej lub wojny.

  8. Organizacja, przygotowanie i przeprowadzanie kwalifikacji wojskowej.

  9. Przeprowadzanie rejestracji osób podlegających kwalifikacji wojskowej.

  10. Przygotowywanie decyzji w sprawach uznania żołnierzy za posiadających na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny.

  11. Wykonywanie prac związanych z obronnością państwa, w tym przygotowanie
    i prowadzenie akcji kurierskiej, planowanie świadczeń osobistych i rzeczowych oraz plakatowanie obwieszczeń.

  12. Opracowywanie spraw dotyczących nakładania świadczeń osobistych i rzeczowych, gdy jest to niezbędne z uwagi na obronność lub bezpieczeństwo państwa, bądź w przypadku klęski żywiołowej.

  13. Przygotowywanie decyzji w sprawie ustalenia żołnierzowi rezerwy wysokości świadczeń rekompensującego utracone wynagrodzenie ze stosunku pracy lub stosunku służbowego albo dochód z prowadzonej działalności gospodarczej, które mógłby uzyskać w okresie odbywania ćwiczeń wojskowych.

  14. Przygotowywanie decyzji w sprawie pokrywania należności mieszkaniowych żołnierzom
    w okresie odbywania służby wojskowej.

  15. Współpraca z Wydziałem Organizacji i Nadzoru (kadry) w zakresie reklamacji (z urzędu i na wniosek) pracowników urzędu i radnych.

  16. Współpraca z WKU Chełm w sprawach związanych z obronnością państwa, w tym kwalifikacji wojskowej, przygotowania i prowadzenia akcji kurierskiej, planowania świadczeń osobistych i rzeczowych.

  17. Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń ludności Miasta Chełm w zakresie powszechnej samoobrony.

  18. Nadzór nad tworzeniem i przygotowywaniem do działań zakładowych formacji Obrony Cywilnej, ratownictwa ogólnego oraz specjalistycznych.

  19. Udział w ćwiczeniach i szkoleniach zakładowych formacji Obrony Cywilnej

  20. Uwzględnianie w działalności Wydziału związanej z zadaniami obronnymi miasta zaleceń
    i sugestii Wojewody Lubelskiego.

  21. Współudział w planowaniu i realizacji zaopatrzenia jednostek organizacyjnych obrony cywilnej, organów władzy i administracji oraz innych organów i instytucji w środki ochrony indywidualnej i sprzęt techniczno – wojskowy.

  22. Współudział w określeniu zasad zaopatrywania ludności zamieszkującej w strefach bezpośredniego zagrożenia od zakładów posiadających toksyczne środki przemysłowe
    w środki ochrony dróg oddechowych i zapewnienie możliwości realizacji tego zaopatrzenia.

  23. Współudział w określaniu zasad zaopatrywania się pozostałej ludności w sprzęt ochrony indywidualnej lub zastępcze środki ochrony dróg oddechowych i stwarzanie możliwości zaopatrzenia tej ludności.

  24. Współudział w zaopatrywaniu jednostek organizacyjnych OC i ludności w sprzęt dozymetryczny wg norm określonych w odrębnych przepisach.

  25. Prowadzenie miejskiego magazynu sprzętu OC.

  26. Współudział w inwentaryzacji i wybrakowaniu sprzętu OC oraz współdziałanie w prowadzeniu działalności koordynacyjnej i kontrolnej w magazynach sprzętu obrony cywilnej w zakładach pracy.

  27. Prowadzenie kontroli technicznej, konserwacji i eksploatacji agregatów prądotwórczych.

  28. Realizacja zadań związanych ze sprawnym informowaniem o zagrożeniach oraz procesem obiegu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego.

  29. Przeprowadzanie postępowań dot. zamówień publicznych z zakresu zajmowanego stanowiska oraz w zakresie zadań w okresie pandemii.

  30. Publikowanie w zastępstwie na stronach internetowych miasta ostrzeżeń i zaleceń (ostrzeżenia meteorologiczne i hydrologiczne).

  31. Redagowanie i przekazywanie do BIP informacji zgodnie z instrukcją w sprawie zasad udostępniania informacji publicznej w zakresie działania Departamentu Spraw Obywatelskich Wydziału Zarządzania Kryzysowego.

  32. Opracowywanie rocznych projektów szkoleń oraz ćwiczeń Obrony Cywilnej Miasta Chełm.

  33. Opracowywanie oceny stanu przygotowań obrony cywilnej w mieście za poprzedni rok kalendarzowy.

  34. Opracowywanie i uzgodnienie „Planu działania (wytycznych) w zakresie Obrony Cywilnej miasta Chełm na kolejny rok kalendarzowy.

  35. Dokonywanie analizy realizacji „Planu działania w zakresie OC miasta Chełm”.

  36. Opracowywanie rocznych planów zamierzeń szkoleniowych Miasta Chełm na kolejne lata kalendarzowe.

  37. Aktualizacja „Miejskiego planu ewakuacji ludności, zwierząt i mienia na czas zagrożenia bezpieczeństwa państwa kryzysem oraz wojną.”

  38. Współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku.

  39. Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, procedury opracowywania budżetu, zarządzenia w sprawie obiegu dokumentów księgowych, Regulaminu Pracy, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych UM Chełm.

  40. Wykonywanie innych czynności związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy i innych zadań zlecanych przez Dyrektora w zakresie działania Departamentu Spraw Obywatelskich.

  41. Należyte prowadzenie akt, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną i archiwalną.

Wymagane dokumenty
  1. życiorys (CV),

  2. list motywacyjny,

  3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),

  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),

  6. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,

  7. referencje (kserokopia),

  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,

  9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

  12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),

  13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

 

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Warunki pracy

1) praca w systemie jednozmianowym,

2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,

3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,

4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,35 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wojskowych i infrastruktury obrony cywilnej

w Wydziale Zarządzania Kryzysowego w Departamencie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Obłońska 20, w terminie do dnia 28 marca 2022 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wojskowych i infrastruktury obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego w Departamencie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Obłońska 20 ogłoszonej dnia 16 marca 2022 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. Poz. 1282 z późn. zm.).”

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.

  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .

  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wojskowych i infrastruktury obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego w Departamencie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 16 marca 2022 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:

  1. art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:

  1. art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. W sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  1. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.

  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:

  1. w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub

  2. przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  1. dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

  2. przenoszenia danych,

  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;

  4. pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;

  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.

  1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:

  1. obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;

  2. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu

 

Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

 

Załączniki
  • pdf pobrano: 32 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Barbara Zając
    Dodano do BIP dnia 16-03-2022 11:29:41