stanowisko ds. wojskowych i infrastruktury obrony cywilnej w Wdziale Zarządzania Kryzysowego w Departamencie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Obłońska 20
wykształcenie: wyższe na kierunku administracja lub prawo i administracja lub zarządzanie lub pokrewne
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie: wyższe na kierunku administracja lub prawo i administracja lub zarządzanie lub pokrewne.
Wymagania dodatkowe:
1) mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku bezpieczeństwo narodowe lub bezpieczeństwo i zarządzanie kryzysowe lub pokrewne.
2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,
2) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
3) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
4) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
5) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
6) znajomość przepisów prawnych z zakresu obrony cywilnej,
7) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,
8) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, systematyczność, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.
-
Prowadzenie rejestru i dokumentacji kwalifikacji wojskowej.
-
Prowadzenie ewidencji świadczeń osobistych i rzeczowych.
-
Opracowywanie planów wykorzystania przydzielonych środków finansowych na cele związane z realizowanymi zadaniami oraz sprawozdań z ich wykorzystania.
-
Udział w opracowaniu dokumentów planowania bieżącego.
-
Szkolenie organów, jednostek organizacyjnych, a także kurierów i innych osób w celu przygotowania ich do realizacji zadań na rzecz obrony.
-
Przyjmowanie oraz przygotowywanie wniosków o nakładanie świadczeń osobistych
i rzeczowych na mieszkańców i podmioty z terenu miasta, na potrzeby obronne, OC i powszechnej samoobrony. -
Przygotowywanie projektów decyzji lub obwieszczeń w sprawie nakładania obowiązku zrealizowania zadań na rzecz obrony (obrony cywilnej) oraz przedsięwzięć powszechnej samoobrony przez zakłady pracy i mieszkańców miasta podczas ćwiczeń i na wypadek wystąpienia sytuacji kryzysowej lub wojny.
-
Organizacja, przygotowanie i przeprowadzanie kwalifikacji wojskowej.
-
Przeprowadzanie rejestracji osób podlegających kwalifikacji wojskowej.
-
Przygotowywanie decyzji w sprawach uznania żołnierzy za posiadających na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny.
-
Wykonywanie prac związanych z obronnością państwa, w tym przygotowanie
i prowadzenie akcji kurierskiej, planowanie świadczeń osobistych i rzeczowych oraz plakatowanie obwieszczeń. -
Opracowywanie spraw dotyczących nakładania świadczeń osobistych i rzeczowych, gdy jest to niezbędne z uwagi na obronność lub bezpieczeństwo państwa, bądź w przypadku klęski żywiołowej.
-
Przygotowywanie decyzji w sprawie ustalenia żołnierzowi rezerwy wysokości świadczeń rekompensującego utracone wynagrodzenie ze stosunku pracy lub stosunku służbowego albo dochód z prowadzonej działalności gospodarczej, które mógłby uzyskać w okresie odbywania ćwiczeń wojskowych.
-
Przygotowywanie decyzji w sprawie pokrywania należności mieszkaniowych żołnierzom
w okresie odbywania służby wojskowej. -
Współpraca z Wydziałem Organizacji i Nadzoru (kadry) w zakresie reklamacji (z urzędu i na wniosek) pracowników urzędu i radnych.
-
Współpraca z WKU Chełm w sprawach związanych z obronnością państwa, w tym kwalifikacji wojskowej, przygotowania i prowadzenia akcji kurierskiej, planowania świadczeń osobistych i rzeczowych.
-
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń ludności Miasta Chełm w zakresie powszechnej samoobrony.
-
Nadzór nad tworzeniem i przygotowywaniem do działań zakładowych formacji Obrony Cywilnej, ratownictwa ogólnego oraz specjalistycznych.
-
Udział w ćwiczeniach i szkoleniach zakładowych formacji Obrony Cywilnej
-
Uwzględnianie w działalności Wydziału związanej z zadaniami obronnymi miasta zaleceń
i sugestii Wojewody Lubelskiego. -
Współudział w planowaniu i realizacji zaopatrzenia jednostek organizacyjnych obrony cywilnej, organów władzy i administracji oraz innych organów i instytucji w środki ochrony indywidualnej i sprzęt techniczno – wojskowy.
-
Współudział w określeniu zasad zaopatrywania ludności zamieszkującej w strefach bezpośredniego zagrożenia od zakładów posiadających toksyczne środki przemysłowe
w środki ochrony dróg oddechowych i zapewnienie możliwości realizacji tego zaopatrzenia. -
Współudział w określaniu zasad zaopatrywania się pozostałej ludności w sprzęt ochrony indywidualnej lub zastępcze środki ochrony dróg oddechowych i stwarzanie możliwości zaopatrzenia tej ludności.
-
Współudział w zaopatrywaniu jednostek organizacyjnych OC i ludności w sprzęt dozymetryczny wg norm określonych w odrębnych przepisach.
-
Prowadzenie miejskiego magazynu sprzętu OC.
-
Współudział w inwentaryzacji i wybrakowaniu sprzętu OC oraz współdziałanie w prowadzeniu działalności koordynacyjnej i kontrolnej w magazynach sprzętu obrony cywilnej w zakładach pracy.
-
Prowadzenie kontroli technicznej, konserwacji i eksploatacji agregatów prądotwórczych.
-
Realizacja zadań związanych ze sprawnym informowaniem o zagrożeniach oraz procesem obiegu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego.
-
Przeprowadzanie postępowań dot. zamówień publicznych z zakresu zajmowanego stanowiska oraz w zakresie zadań w okresie pandemii.
-
Publikowanie w zastępstwie na stronach internetowych miasta ostrzeżeń i zaleceń (ostrzeżenia meteorologiczne i hydrologiczne).
-
Redagowanie i przekazywanie do BIP informacji zgodnie z instrukcją w sprawie zasad udostępniania informacji publicznej w zakresie działania Departamentu Spraw Obywatelskich Wydziału Zarządzania Kryzysowego.
-
Opracowywanie rocznych projektów szkoleń oraz ćwiczeń Obrony Cywilnej Miasta Chełm.
-
Opracowywanie oceny stanu przygotowań obrony cywilnej w mieście za poprzedni rok kalendarzowy.
-
Opracowywanie i uzgodnienie „Planu działania (wytycznych) w zakresie Obrony Cywilnej miasta Chełm na kolejny rok kalendarzowy.
-
Dokonywanie analizy realizacji „Planu działania w zakresie OC miasta Chełm”.
-
Opracowywanie rocznych planów zamierzeń szkoleniowych Miasta Chełm na kolejne lata kalendarzowe.
-
Aktualizacja „Miejskiego planu ewakuacji ludności, zwierząt i mienia na czas zagrożenia bezpieczeństwa państwa kryzysem oraz wojną.”
-
Współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku.
-
Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, procedury opracowywania budżetu, zarządzenia w sprawie obiegu dokumentów księgowych, Regulaminu Pracy, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych UM Chełm.
-
Wykonywanie innych czynności związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy i innych zadań zlecanych przez Dyrektora w zakresie działania Departamentu Spraw Obywatelskich.
-
Należyte prowadzenie akt, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną i archiwalną.
-
życiorys (CV),
-
list motywacyjny,
-
kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
-
kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
-
referencje (kserokopia),
-
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
-
kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
-
zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
1) praca w systemie jednozmianowym,
2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,35 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wojskowych i infrastruktury obrony cywilnej
w Wydziale Zarządzania Kryzysowego w Departamencie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Obłońska 20, w terminie do dnia 28 marca 2022 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wojskowych i infrastruktury obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego w Departamencie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Obłońska 20 ogłoszonej dnia 16 marca 2022 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. Poz. 1282 z późn. zm.).”
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.
-
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .
-
Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wojskowych i infrastruktury obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego w Departamencie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 16 marca 2022 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
-
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
-
art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
-
art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
-
Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. W sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
-
Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
-
Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
-
w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
-
przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
-
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
-
dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
-
przenoszenia danych,
-
wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
-
pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
-
Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
-
obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
-
dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
-
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Dodano do BIP dnia 16-03-2022 11:29:41