Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds. rachunkowości usług wspólnych jednostek oświatowych w Wydziale Usług Wspólnych dla Jednostek Oświatowych w Departamencie Oświaty w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65

Symbol oferty
DOR-OP.2110.73.2021
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2021-11-10
Termin składania dokumentów
2021-11-21
Wymagane wykształcenie

wykształcenie średnie.

Wymagania związane ze stanowiskiem

 

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia

4) publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5) nieposzlakowana opinia,

6) wykształcenie średnie.

 

2. Wymagania dodatkowe:

1) mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub ekonomia lub prawo lub zarządzanie i marketing lub politologia,

2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,

3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

5) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

6) znajomości ustawy o finansach publicznych,

7) znajomość ustawy o rachunkowości,

8) umiejętność interpretacji przepisów prawa,

9) znajomość obsługi systemów finansowo-księgowych,

10) umiejętność obsługi komputera pakietów MS Office oraz urządzeń biurowych,

11) umiejętność pracy w zespole oraz strategicznego myślenia, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, zdyscyplinowanie.

 

Zakres obowiązków

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie całości rachunkowości, w tym sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych w placówkach oświatowych,

  2. Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  3. Koordynowanie czynności inwentaryzacyjnych składników majątkowych jednostek obsługiwanych i prowadzenie ewidencji, przeprowadzanie inwentaryzacji aktywów i pasywów.

  4. Prowadzenie rachunkowości i rozliczanie zadań realizowanych przez jednostki obsługiwane ze środków dotacji budżetu państwa oraz środków zewnętrznych.

  5. Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą o rachunkowości.

  6. Nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych.

  7. Prowadzenie korespondencji i dokumentacji w zakresie spraw finansowo-księgowych.

  8. Współpraca z bankiem w zakresie obsługi rachunków bankowych.

  9. Podpisywanie pod względem formalnym i rachunkowym faktur związanych z obsługą placówek.

  10. Dekretowanie dokumentów, rachunków i faktur z przedszkoli.

  11. Samokontrola na stanowisku pracy.

  12. Dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych.

  13. Wykonywanie innych, nie wymienionych wyżej zadań zleconych przez Dyrektora.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

1) życiorys (CV),

2) list motywacyjny,

3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej, dyplom),

4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),

kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,

6) referencje (kserokopia opcjonalnie),

7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,

8) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

9) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

10) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),

12) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

 

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

 

Warunki pracy

Warunki pracy na stanowisku:

  1. praca w systemie jednozmianowym,

  2. praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,

  3. praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,

  4. obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 4,77%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. rachunkowości usług wspólnych jednostek oświatowych w Wydziale Usług wspólnych dla Jednostek Oświatowych w Departamencie Oświaty w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 21 listopada 2021 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. rachunkowości usług wspólnych jednostek oświatowych w Wydziale Usług Wspólnych dla Jednostek Oświatowych w Departamencie Oświaty w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 10 listopada 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

Uwagi

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.

  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .

  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. rachunkowości usług wspólnych jednostek oświatowych w Wydziale Usług Wspólnych dla Jednostek Oświatowych w Departamencie Oświaty w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia listopada 2021 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:

  1. art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:

  1. art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  1. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.

  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:

  1. w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub

  2. przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  1. dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

  2. przenoszenia danych,

  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;

  4. pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;

  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.

  1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:

  1. obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;

  2. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

  2. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Załączniki
  • pdf pobrano: 2 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Barbara Zając
    Dodano do BIP dnia 10-11-2021 13:18:40