Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Kierownik Biura Kontroli w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65

Symbol oferty
DOR-OP.2110.32.2021
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2021-06-18
Termin składania dokumentów
2021-06-29
Wymagane wykształcenie

wyższe magisterskie administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,

b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,

d) nieposzlakowana opinia,

e) wykształcenie: wyższe magisterskie administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne,

f) co najmniej 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 2 lata pracy w księgowości, kontroli finansowej albo skarbowej lub na stanowiskach kierowniczych związanych z zarządzaniem zespołami ludzkimi.

 

Wymagania dodatkowe:

a) znajomość przepisów z zakresu m. in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy
o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy
o rachunkowości, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo
zamówień publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów,
ustawy Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych do powyższych ustaw,

b) znajomość standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych - Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dz. Urz. Min. Finansów Nr 15, poz. 84),

c) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,

d) umiejętność samodzielnego, logicznego i analitycznego myślenia, planowania i sprawnej organizacji pracy, kreatywność,

e) umiejętność wykrywania znaczących odchyleń wskazujących na nieprawidłowości, umiejętność przeprowadzania koniecznych badań do wypracowania ustaleń kontrolnych, jasnego i efektywnego przekazywania informacji, postępowania w kontaktach międzyludzkich, podejmowania odpowiednich działań podczas kontroli, stosowania wiedzy ogólnej czy przepisów prawa w sytuacjach mogących pojawić się podczas kontroli,

f) wysoka kultura osobista.

Zakres obowiązków
  1. Sprawne kierowanie pracą biura.

  2. Nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zadań należących do zakresu działania biura określonych w:

    - Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,

    - szczegółowych zakresach działania.

  3. Sporządzanie planu kontroli na następny rok.

  4. Organizowanie i dokonywanie kontroli zarządczej komórek organizacyjnych Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych Miasta dla zapewnienia realizacji celów i zadań
    w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy poprzez:

    a) badanie:

    - zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi,

    - skuteczności i efektywności działania,

    - wiarygodności sprawozdań,

    - ochrony zasobów,

    - przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania,

    - efektywności i skuteczności przepływu informacji,

    - zarządzania ryzykiem,

    b) ustalenie przyczyn i skutków stwierdzonych nieprawidłowości, jak również osób za nie odpowiedzialnych,

    c) wskazanie sposobu i środków umożliwiających usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień w wystąpieniach pokontrolnych.

  5. Dokonywanie kontroli finansowo-księgowej w innych podmiotach dotowanych przez Miasto.

  6. Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.

  7. Opracowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych.

  8. Sporządzanie Sprawozdania z realizacji planu kontroli i wyników kontroli.

  9. Publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach internetowych Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie kontroli.

  10. Prowadzenie kontroli realizacji przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta zaleceń zawartych w wystąpieniach pokontrolnych, wydanych przez Prezydenta Miasta Chełm oraz organy kontroli zewnętrznej w zakresie kontroli gospodarki finansowo-księgowej.

  11. Prowadzenie rejestrów:

    - przeprowadzonych kontroli,

    - kontroli prowadzonych przez organy i jednostki zewnętrzne,

    - powiadomień Generalnego Inspektora Informacji Finansowej.

  12. Kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej przeprowadzanych kontroli.

  13. Prowadzenie zbioru planów kontroli oraz sprawozdań z planów kontroli realizowanych przez właściwe Departamenty merytoryczne.

  14. Współpraca z właściwymi Departamentami merytorycznymi w zakresie planowania

    i przeprowadzania kontroli wynikających z realizowanych zadań.

  15. Opracowywanie na podstawie wyników kontroli informacji i analiz dotyczących funkcjonowania kontrolowanych jednostek i przedkładanie ich Prezydentowi.

  16. Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej prowadzącymi kontrole w Departamentach i jednostkach organizacyjnych Miasta.

  17. Koordynowanie postępowania z dokumentami zewnętrznych organów kontroli
    i przechowywanie dokumentacji pokontrolnej.

  18. Opracowywanie projektów odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne organów
    i jednostek zewnętrznych, dokonujących kontroli w Urzędzie na podstawie pisemnych materiałów sporządzanych przez kontrolowane jednostki organizacyjne Urzędu.

  19. Koordynowanie spraw związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy
    i finansowaniu terroryzmu.

  20. Współpraca z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej.

  21. Dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej biura.

  22. Koordynowanie spraw związanych z zarządzaniem ryzykiem w Urzędzie Miasta Chełm
    i w jednostkach organizacyjnych Miasta Chełm.

  23. Samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy.

  24. Zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.

  25. Zapewnienie dyscypliny pracy w biurze.

  26. Poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu.

  27. Dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej.

  28. Opracowywanie zakresów czynności i odpowiedzialności dla poszczególnych pracowników.

  29. Oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez biuro.

  30. Sporządzanie upoważnień do kontroli na podstawie składanych wniosków.

  31. Wyznaczenie pracownika zastępującego osobę wyznaczoną do koordynacji pracy Biura w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny.

  32. Sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa.

  33. Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności

    - statut Gminy- Miasta Chełm,

    - regulamin organizacyjny Urzędu Miasta Chełm,

    - procedura opracowywania budżetu miasta,

    - instrukcja obiegu dowodów księgowych,

    - regulamin pracy.

  34. Przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych – regulujących sprawy załatwiane przez biuro.

  35. Przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku.

  36. Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych oraz danych ustawowo chronionych przez podległych pracowników.

  37. Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych oraz nadzór na przestrzeganiem tych przepisów i zasad przez podległych pracowników.

  38. Dbanie o dobro Urzędu i ochronę jego mienia.

  39. Dbanie o dobro i interes gminy.

  40. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.

Wymagane dokumenty
  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
  6. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzające wymagany staż pracy,
  7. referencje (kserokopia),
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
  9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
  13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Warunki pracy

1) praca w systemie jednozmianowym,

2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,

3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,

4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,10 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Biura Kontroli w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 29 czerwca 2021 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Kierownika Biura Kontroli w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 18 czerwca 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).”

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W PROCESIE REKRUTACJI

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.

  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .

  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Kierownika Biura Kontroli w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 18 czerwca 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:

  1. art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:

  1. art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r.
    w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  1. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.

  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:

  1. w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub

  2. przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  1. dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

  2. przenoszenia danych,

  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;

  4. pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;

  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.

  1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:

  1. obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;

  2. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Barbara Zając
Dodano do BIP dnia 18-06-2021 14:21:48