Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

2 stanowiska ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65

Symbol oferty
DOR-OP.2110.29.2021
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2021-06-14
Termin składania dokumentów
2021-06-25
Wymagane wykształcenie

średnie budowlane lub wyższe na kierunku budownictwo lub architektura lub gospodarka przestrzenna

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia

  4. publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  5. nieposzlakowana opinia,

  6. wykształcenie: średnie budowlane lub wyższe na kierunku budownictwo lub architektura lub gospodarka przestrzenna,

 

Wymagania dodatkowe:

  1. mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku budownictwo, studia podyplomowe z zakresu administracji publicznej,

  2. mile widziany staż pracy w budownictwie ogólnym,

  3. mile widziana znajomość i umiejętność stosowania przepisów z zakresu prawa budowlanego, architektury, planowania i zagospodarowania przestrzennego,

  4. umiejętność obsługi komputera w tym: edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu informacji o terenie GEO-Map,

  5. umiejętność interpretacji przepisów prawa,

  6. znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,

  7. kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, zdyscyplinowanie.

 

Zakres obowiązków

 

  1. sprawdzanie dokumentacji architektoniczno–budowlanej w zakresie:
  1. zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;

  2. zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi;

  3. kompletności projektu budowlanego i posiadania wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;

  4. wykonania sprawdzenia projektu przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane
    i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem – w przypadku obowiązku sprawdzenia projektu;

2. sprawdzanie i przygotowywanie do zatwierdzenia projektów budowlanych;

3. przygotowywanie decyzji - pozwoleń na budowę;

4. przenoszenie pozwoleń na budowę na rzecz innego podmiotu;

5. zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach wniosków o pozwolenie na budowę, decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko;

6. przygotowywanie postanowień o uzgodnieniu rozwiązań projektowych w zakresie:

  1. linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych;

  2. przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego;

7. wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, do budynku lub lokalu - w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych;

8. przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego;

9. przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do budowy, robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę;

10. przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce obiektu budowlanego;

11. wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego;

12. udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno – budowlanych;

13. wydawanie dziennika budowy;

14. wydawanie zaświadczeń dotyczących potwierdzenia faktu albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu;

15. wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali;

16. wydawanie zaświadczeń dotyczących poświadczenia powierzchni użytkowej lokalu;

17. prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę;

18. prowadzenie ewidencji zgłoszeń na wykonanie prac budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę;

19. koordynowanie działań związanych z budową pomników na terenie Miasta we współpracy z wnioskodawcami i właściwymi jednostkami Urzędu;

20. prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem i archiwizacją wydawanych decyzji;

21. współpraca i zapewnienie wykonywania określonych w ustawach zadań przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;

22. prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i przekazywaniem danych statystycznych wg obowiązujących przepisów;

23. wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych;

24. zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji o dokonaniu zgłoszenia budowy oraz o jego rozstrzygnięciu;

25. ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem.

26. wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.



Wymagane dokumenty
  1. życiorys (CV),

  2. list motywacyjny,

  3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej, dyplom),

  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),

  6. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,

  7. referencje (kserokopia opcjonalnie),

  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,

  9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

  12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),

  13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Warunki pracy
  1. praca w systemie jednozmianowym,

  2. praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,

  3. praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,

  4. obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,10 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na 2 stanowiska ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 25 czerwca 2021 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

 

 

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 14 czerwca 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

 

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

 

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W PROCESIE REKRUTACJI

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.

  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .

  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 14 czerwca 2021 r. , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:

  1. art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:

  1. art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  1. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.

  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:

  1. w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub

  2. przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  1. dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

  2. przenoszenia danych,

  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;

  4. pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;

  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.

  1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:

  1. obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;

  2. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

  1. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Załączniki
  • pdf pobrano: 3 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Barbara Zając
    Dodano do BIP dnia 14-06-2021 08:38:19