Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko Kierownika Biura Kontroli w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65

Symbol oferty
DOR-OP.2110.22.2021
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2021-05-26
Termin składania dokumentów
2021-06-07
Wymagane wykształcenie

wyższe magisterskie administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie: wyższe magisterskie administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne,
f) co najmniej 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 2 lata pracy w księgowości, kontroli finansowej albo skarbowej lub na stanowiskach kierowniczych związanych z zarządzaniem zespołami ludzkimi.

Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów z zakresu m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy
o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy
o rachunkowości, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo
zamówień publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów, ustawy Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych do powyższych ustaw,
b) znajomość standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych - Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dz. Urz. Min. Finansów Nr 15, poz. 84),
c) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,
d) umiejętność samodzielnego, logicznego i analitycznego myślenia, planowania i sprawnej organizacji pracy, kreatywność,
e) umiejętność wykrywania znaczących odchyleń wskazujących na nieprawidłowości, umiejętność przeprowadzania koniecznych badań do wypracowania ustaleń kontrolnych, jasnego i efektywnego przekazywania informacji, postępowania w kontaktach międzyludzkich, podejmowania odpowiednich działań podczas kontroli, stosowania wiedzy ogólnej czy przepisów prawa w sytuacjach mogących pojawić się podczas kontroli,
f) wysoka kultura osobista.

 

Zakres obowiązków

1) Sprawne kierowanie pracą biura.
2) Nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zadań należących do zakresu działania biura określonych w:
- Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,
- szczegółowych zakresach działania.
3) Sporządzanie planu kontroli na następny rok.
4) Organizowanie i dokonywanie kontroli zarządczej komórek organizacyjnych Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych Miasta dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy poprzez:
a) badanie:
- zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi,
- skuteczności i efektywności działania,
- wiarygodności sprawozdań,
- ochrony zasobów,
- przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania,
- efektywności i skuteczności przepływu informacji,
- zarządzania ryzykiem,
b) ustalenie przyczyn i skutków stwierdzonych nieprawidłowości, jak również osób za nie odpowiedzialnych,
c) wskazanie sposobu i środków umożliwiających usunięcie stwierdzonych
nieprawidłowości i uchybień w wystąpieniach pokontrolnych.
5) Dokonywanie kontroli finansowo-księgowej w innych podmiotach dotowanych przez Miasto.
6) Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.
7) Opracowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych.
8) Sporządzanie Sprawozdania z realizacji planu kontroli i wyników kontroli.
9) Publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach internetowych Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie kontroli.
10) Prowadzenie kontroli realizacji przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta zaleceń zawartych w wystąpieniach pokontrolnych, wydanych przez Prezydenta Miasta Chełm oraz organy kontroli zewnętrznej w zakresie kontroli gospodarki finansowoksięgowej.
11) Prowadzenie rejestrów:
- przeprowadzonych kontroli,
- kontroli prowadzonych przez organy i jednostki zewnętrzne,
- powiadomień Generalnego Inspektora Informacji Finansowej.
12) Kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej
przeprowadzanych kontroli.
13) Prowadzenie zbioru planów kontroli oraz sprawozdań z planów kontroli realizowanych przez właściwe Departamenty merytoryczne.
14)Współpraca z właściwymi Departamentami merytorycznymi w zakresie planowania i przeprowadzania kontroli wynikających z realizowanych zadań.
15)Opracowywanie na podstawie wyników kontroli informacji i analiz dotyczących
funkcjonowania kontrolowanych jednostek i przedkładanie ich Prezydentowi.
16) Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej prowadzącymi kontrole w Departamentach i jednostkach organizacyjnych Miasta.
17) Koordynowanie postępowania z dokumentami zewnętrznych organów kontroli
i przechowywanie dokumentacji pokontrolnej.
18)Opracowywanie projektów odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne organów
i jednostek zewnętrznych, dokonujących kontroli w Urzędzie na podstawie pisemnych materiałów sporządzanych przez kontrolowane jednostki organizacyjne Urzędu.
19) Koordynowanie spraw związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.
20)Współpraca z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej.
21) Dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej biura.
22) Koordynowanie spraw związanych z zarządzaniem ryzykiem w Urzędzie Miasta Chełm i w jednostkach organizacyjnych Miasta Chełm.
23) Samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy.
24) Zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.
25) Zapewnienie dyscypliny pracy w biurze.
26) Poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu.
27) Dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej.
28)Opracowywanie zakresów czynności i odpowiedzialności dla poszczególnych pracowników.
29)Oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez biuro.
30) Sporządzanie upoważnień do kontroli na podstawie składanych wniosków.
31)Wyznaczenie pracownika zastępującego osobę wyznaczoną do koordynacji pracy Biura w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny.
32) Sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa.
33) Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności - statut Gminy- Miasta Chełm,
- regulamin organizacyjny Urzędu Miasta Chełm,
- procedura opracowywania budżetu miasta,
- instrukcja obiegu dowodów księgowych,
- regulamin pracy.
34) Przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych – regulujących sprawy załatwiane przez biuro.
35) Przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku.
36) Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych oraz danych ustawowo chronionych przez podległych pracowników.
37) Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych oraz nadzór na przestrzeganiem tych przepisów i zasad przez podległych pracowników.
38) Dbanie o dobro Urzędu i ochronę jego mienia.
39) Dbanie o dobro i interes gminy.
40)Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.

Wymagane dokumenty

a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, nszkolenia),
f) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzające wymagany staż pracy,
g) referencje (kserokopia),
h) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
i) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
j) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
k) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
l) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
m) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Warunki pracy

1) praca w systemie jednozmianowym,
2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,16 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Biura Kontroli w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 7 czerwca 2021 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej www . um chelm . bip .lubelskie.p l oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Kierownika Biura Kontroli w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 26 maja 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).”

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .
3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Kierownika Biura Kontroli w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 26 maja 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
1) art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
a) art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
b) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r.
w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach
związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych
pracownika,
2) art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
5. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
7. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
1) w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
2) przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
1) dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
2) przenoszenia danych,
3) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
4) pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
9. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
1) obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
2) dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Załączniki
  • pdf pobrano: 7 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Barbara Zając
    Dodano do BIP dnia 26-05-2021 09:45:51