stanowisko Dyrektora w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, ul. Kolejowa 8, 22-100 Chełm
wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub prawo lub nauki społeczne lub pedagogika lub zarządzanie lub ekonomia.
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub prawo lub nauki społeczne lub pedagogika lub zarządzanie lub ekonomia,
-
posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
-
co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
-
stan zdrowia pozwalający na kierowanie Ośrodkiem.
Wymagania dodatkowe:
-
znajomość i umiejętność interpretacji ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym oraz ustawy o pracownikach samorządowych, a także kodeksu pracy,
-
znajomość i umiejętność interpretacji ustawy o finansach publicznych,
-
znajomość i umiejętność interpretacji przepisów ustawy o pomocy społecznej, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, świadczeniach rodzinnych, pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, dodatkach mieszkaniowych, pomocy osobom uprawnionym do alimentów, rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin ,,Za życiem'' oraz przepisów wykonawczych Ośrodka,
-
umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem ludzkim,
-
umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,
-
komunikatywność, kreatywność.
-
samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Ośrodka i ponoszenie za nie odpowiedzialności;
-
organizowanie pracy i kierowanie Ośrodkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami;
-
załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień;
-
zarządzanie mieniem Ośrodka;
-
wykonywanie czynności w imieniu pracodawcy w stosunku do pracowników Ośrodka;
-
kształtowanie i odpowiedzialność za politykę kadrową;
-
decydowanie o zadaniach i organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych Ośrodka;
-
przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Ośrodka;
-
sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisów statutu, regulaminu i innych przepisów prawnych obowiązujących w Ośrodku;
-
opracowywanie i przedkładanie projektu budżetu Ośrodka;
-
ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Ośrodka w oparciu
o obowiązujące przepisy; dysponowanie określonymi w budżecie Ośrodka środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie; -
zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego budynku oraz infrastruktury technicznej Ośrodka;
-
działanie w zakresie zwykłego zarządu Ośrodka zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Prezydenta Miasta Chełm;
-
samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy;
-
dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej;
-
zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.
-
życiorys (CV),
-
list motywacyjny,
-
kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe)
-
referencje(kserokopia),
-
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielnie informacji o osobie,
-
kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
-
dokumenty potwierdzające wymagane 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej oraz co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych, -
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
-
oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pełnienia funkcji dyrektora,
-
oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, -
kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
-
zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem,
-
dyplom uzyskania specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej lub zaświadczenie o ukończeniu specjalizacji.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznane za brak wymagań formalnych.
-
praca w systemie jednozmianowym w pełnym wymiarze czasu pracy tj. 40 godzin tygodniowo,
-
praca w pozycji siedzącej, wymaga sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
-
praca z wykorzystaniem komputera, faxu, kserokopiarki,
-
praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 8,16 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście (w zaklejonej kopercie)
w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie w terminie do dnia 19 kwietnia 2021 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji publicznej :www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie ogłoszonej dnia 8 kwietnia 2021 roku, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy na stanowisku dyrektora jednostki organizacyjnej Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W PROCESIE REKRUTACJI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.
-
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .
-
Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie ogłoszonej dnia 8 kwietnia 2021 roku, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm.
-
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
-
art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
-
art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
-
Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. W sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
-
Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
-
Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
-
w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
-
przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
-
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
-
dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
-
przenoszenia danych,
-
wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
-
pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
-
Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
-
obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
-
dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
-
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Dodano do BIP dnia 08-04-2021 08:44:27