Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko Dyrektora w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, ul. Kolejowa 8, 22-100 Chełm

Symbol oferty
DOR-OP.2111.1.2021
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2021-04-08
Termin składania dokumentów
2021-04-19
Wymagane wykształcenie

      wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub prawo lub nauki społeczne lub pedagogika lub zarządzanie lub ekonomia.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. nieposzlakowana opinia,

  5. wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub prawo lub nauki społeczne lub pedagogika lub zarządzanie lub ekonomia,

  6. posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,

  7. co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym,

  8. stan zdrowia pozwalający na kierowanie Ośrodkiem.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość i umiejętność interpretacji ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym oraz ustawy o pracownikach samorządowych, a także kodeksu pracy,

  2. znajomość i umiejętność interpretacji ustawy o finansach publicznych,

  3. znajomość i umiejętność interpretacji przepisów ustawy o pomocy społecznej, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, świadczeniach rodzinnych, pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, dodatkach mieszkaniowych, pomocy osobom uprawnionym do alimentów, rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin ,,Za życiem'' oraz przepisów wykonawczych Ośrodka,

  4. umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem ludzkim,

  5. umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,

  6. komunikatywność, kreatywność.

Zakres obowiązków
  1. samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Ośrodka i ponoszenie za nie odpowiedzialności;

  2. organizowanie pracy i kierowanie Ośrodkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami;

  3. załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień;

  4. zarządzanie mieniem Ośrodka;

  5. wykonywanie czynności w imieniu pracodawcy w stosunku do pracowników Ośrodka;

  6. kształtowanie i odpowiedzialność za politykę kadrową;

  7. decydowanie o zadaniach i organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych Ośrodka;

  8. przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Ośrodka;

  9. sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisów statutu, regulaminu i innych przepisów prawnych obowiązujących w Ośrodku;

  10. opracowywanie i przedkładanie projektu budżetu Ośrodka;

  11. ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Ośrodka w oparciu
    o obowiązujące przepisy; dysponowanie określonymi w budżecie Ośrodka środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie;

  12. zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego budynku oraz infrastruktury technicznej Ośrodka;

  13. działanie w zakresie zwykłego zarządu Ośrodka zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Prezydenta Miasta Chełm;

  14. samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy;

  15. dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej;

  16. zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.

 

Wymagane dokumenty
  1. życiorys (CV),

  2. list motywacyjny,

  3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),

  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe)

  6. referencje(kserokopia),

  7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielnie informacji o osobie,

  8. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,

  9. dokumenty potwierdzające wymagane 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej oraz co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym,

  10. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
    z pełni praw publicznych,

  11. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  12. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,

  13. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pełnienia funkcji dyrektora,

  14. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych
    z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie o
    odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

  15. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),

  16. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem,

  17. dyplom uzyskania specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej lub zaświadczenie o ukończeniu specjalizacji.

 

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznane za brak wymagań formalnych.

Warunki pracy
  1. praca w systemie jednozmianowym w pełnym wymiarze czasu pracy tj. 40 godzin tygodniowo,

  2. praca w pozycji siedzącej, wymaga sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,

  3. praca z wykorzystaniem komputera, faxu, kserokopiarki,

  4. praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

         Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 8,16 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście (w zaklejonej kopercie)
w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 2
8 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie w terminie do dnia 19 kwietnia 2021 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji publicznej :www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie ogłoszonej dnia 8 kwietnia 2021 roku, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy na stanowisku dyrektora jednostki organizacyjnej Miasta Chełm.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W PROCESIE REKRUTACJI

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.

  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .

  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie ogłoszonej dnia 8 kwietnia 2021 roku, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm.

  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:

  1. art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:

  1. art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. W sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  1. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.

  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:

  1. w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub

  2. przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  1. dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

  2. przenoszenia danych,

  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;

  4. pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;

  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.

  1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:

  1. obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;

  2. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu

 

Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

 

 

Załączniki
  • pdf pobrano: 6 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Barbara Zając
    Dodano do BIP dnia 08-04-2021 08:44:27