stanowisko ds. remontów publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65
wykształcenie: średnie budowlane lub wyższe budowlane,
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie: średnie budowlane lub wyższe budowlane,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1) mile widziane ukończone studia podyplomowe lub szkolenia w zakresie administracji publicznej,
2) mile widziane doświadczenie pracy w budownictwie,
3) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
4) umiejętność oceny stanu technicznego budynku i elementów budynku oraz prawidłowości wykonania prac remontowo - budowlanych, kwalifikowanie robót do remontu,
5) umiejętność nadzorowania prac remontowo - budowlanych,
6) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
7) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
8) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
9) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
10) znajomość ustawy prawo budowlane,
11) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
12) znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
13) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,
14) bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodyscyplina na stanowisku pracy,
15) umiejętność pracy w zespole, sumienność, staranność wysoka kultura osobista oraz komunikatywność.
-
Rozpatrywanie wniosków zgłaszanych przez najemców w zakresie prac remontowych w zajmowanych przez nich lokalach.
-
Dokonywanie wizji lokalnej w terenie celem ustalenia stanu technicznego poszczególnych elementów budynków i kwalifikowanie do remontów.
-
Planowanie remontów kapitalnych i bieżących budynków stanowiących publiczny mieszkaniowy zasób miasta Chełm.
-
Opracowywanie planów remontu.
-
Przygotowanie materiałów na przetargi na roboty budowlano – remontowe w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych: przedmiarowanie wytypowanych elementów budynku, opracowanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wydawanie dokumentów przetargowych oferentom, sporządzanie umów z wybranymi wykonawcami, udział w komisji przetargowej.
-
Nadzorowanie robót remontowo – budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.
-
Nadzór nad zarządcą publicznego mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w zakresie sprawnego funkcjonowania urządzeń technicznych budynku.
-
Dokonywanie w tym również z udziałem zarządcy publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm przeglądów technicznych budynków wymaganych przepisami Prawa budowlanego.
-
Współpraca z nadzorem budowlanym w zakresie oceny stanu technicznego budynków wchodzących w skłąd publicznego zasobu mieszkaniowego miasta Chełm.
-
Sporządzanie analiz wykorzystania środków finansowych na remonty publicznego mieszkaniowego zasobu miasta.
-
Współudział przy sporządzaniu sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień publicznych, sprawozdań wewnętrznych oraz GUS.
-
Współpraca w zakresie sporządzania wieloletnich programów gospodarowania publicznym mieszkaniowym zasobem miasta Chełm.
-
Współdziałanie przy ustalaniu sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi publiczny mieszkaniowy zasób miasta Chełm.
-
Współdziałanie z Radami Osiedlowymi w zakresie utrzymania w należytym stanie techniczno-porządkowym budynków mieszkalnych i użytkowych.
-
Dokonywanie kontroli w zakresie remontów budynków i lokali stanowiących publiczny mieszkaniowy zasób miasta Chełm jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.
-
Samokontrola na stanowisku pracy.
-
Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
-
życiorys (CV),
-
list motywacyjny,
-
kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej,
-
kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
-
kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
-
referencje (kserokopia opcjonalnie),
-
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
-
kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
-
zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem,
-
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. remontów publicznego mieszkaniowego zasobu miasta Chełm.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
1) praca w systemie jednozmianowym,
2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,25 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. remontów publicznego mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 19 kwietnia 2021 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. remontów publicznego mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 07 kwietnia 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W PROCESIE REKRUTACJI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.
-
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie:
tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl . -
Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. remontów publicznego mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 7 kwietnia 2021 r. , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
-
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
-
art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
-
art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
-
Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
-
Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
-
Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
-
w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
-
przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
-
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
-
dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
-
przenoszenia danych,
-
wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
-
pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
-
Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
-
obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
-
dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Dodano do BIP dnia 07-04-2021 15:00:53