Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko Dyrektora Departamentu Promocji, Kultury i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65

Symbol oferty
DOR-OP.2110.8.2021
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2021-02-23
Termin składania dokumentów
2021-03-05
Wymagane wykształcenie

wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie: wyższe,

6) co najmniej 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 3 lata w zakresie kultury lub promocji.

 

Wymagania dodatkowe:

1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

5) znajomość ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,

6) znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,

7) znajomość ustawy o bibliotekach,

8) znajomość ustawy o muzeach,

9) znajomość ustawy o finansach publicznych,

10) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,

11) ) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

12) znajomość kalendarza uroczystości patriotycznych,

13) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,

14) systematyczność, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność.

 

Zakres obowiązków
  1. sprawne kierowanie pracą Departamentu Promocji, Kultury i Sportu,

  2. nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm, a w szczególności:

    - w zakresie działania Wydziału Promocji i Marketingu: kreowanie i realizacja polityki promocyjnej Miasta; promocja Miasta w kraju i poza jego granicami, w tym organizacja oraz udział w imprezach promocyjnych krajowych i zagranicznych, takich jak: wystawy targi, misje objazdowe, spotkania branżowe; promowanie walorów turystycznych chełmskich podziemi kredowych; wynikające z zawartych przez miasto porozumień z miastami partnerskimi i innymi organizacjami, a także z członkostwa Miasta Chełm w związkach i stowarzyszeniach; udostępniania herbu Miasta;

    - z zakresu polityki marketingowej, w tym: budowanie marki Miasta, współpraca z Gabinetem Prezydenta w zakresie komunikacji społecznej i public relations z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi teleinformatycznych, współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji przedsięwzięć mających na celu prowadzenie działań marketingowych;

    - w zakresie działania Wydziału Kultury i Sportu: ochrona dóbr kultury i dziedzictwa narodowego, w tym: prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, usytuowanych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji zabytków nieruchomych z terenu miasta Chełm; opracowywanie gminnego programu opieki nad zabytkami oraz koordynacja jego realizacji; prowadzenie ewidencji pomników, tablic, miejsc pamięci,

    - z zakresu kultury, sztuki i turystyki, w tym: prowadzenie spraw związanych z zadaniami publicznym realizowanymi przez organizacje pozarządowe; współpraca z placówkami, instytucjami, organizacjami pozarządowymi w celu poszerzania oferty kulturalnej w mieście; tworzenie warunków sprzyjających rozwojowi turystyki na terenie miasta; prowadzenie ewidencji innych obiektów, które świadczą usługi hotelarskie; koordynowanie funkcjonowania i sprawowania nadzoru nad działalnością: Chełmskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Pauliny Orsetti, Muzeum Ziemi Chełmskiej im. Wiktora Ambroziewicza, Chełmskiego Domu Kultury; organizowanie obchodów rocznic i świąt oraz współpracy w tym zakresie z organami administracji państwowej, stowarzyszeniami, związkami kombatanckimi, Kościołem Katolickim, innymi kościołami i związkami wyznaniowymi; działania związane z przyznawaniem nagród w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony dóbr kultury im. Kazimierza Andrzeja Jaworskiego; działania z zakresu kultury fizycznej i sportu w tym terenów rekreacyjnych i urządzeń sportowych; przyznawanie stypendiów sportowych; sprawowanie nadzoru nad działalnością Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.

  3. zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,

  4. zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,

  5. opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenienie pracowników,

  6. oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,

  7. przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień z tym zakresie podległym pracownikom,

  8. przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:

    Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,

  9. dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności Departamentu,

  10. dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,

  11. poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,

  12. wyznaczanie zastępstw w Departamencie,

  13. sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,

  14. przestrzeganie przepisów szczególnych, regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,

  15. przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,

  16. przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,

  17. przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,

  18. dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia.

Wymagane dokumenty
  1. życiorys (CV),

  2. list motywacyjny,

  3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),

  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),

  6. referencje (kserokopia),

  7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,

  8. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 3 lata w zakresie kultury lub promocji,

  9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

  12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),

  13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Warunki pracy

1) praca w systemie jednozmianowym,

2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,

3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,

4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,31 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora w Departamencie Promocji, Kultury i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 5 marca 2021 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora w Departamencie Promocji, Kultury i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 23 lutego 2021 roku , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).”

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.

  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .

  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora w Departamencie Promocji, Kultury i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 23 lutego 2020 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:

  1. art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:

  1. art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  1. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.

  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:

  1. w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub

  2. przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  1. dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

  2. przenoszenia danych,

  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;

  4. pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;

  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.

  1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:

  1. obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;

  2. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Załączniki
  • pdf pobrano: 5 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Barbara Zając
    Dodano do BIP dnia 23-02-2021 10:17:50