stanowisko Dyrektora Departamentu Promocji, Kultury i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65
wyższe
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie: wyższe,
6) co najmniej 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 3 lata w zakresie kultury lub promocji.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
5) znajomość ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
6) znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
7) znajomość ustawy o bibliotekach,
8) znajomość ustawy o muzeach,
9) znajomość ustawy o finansach publicznych,
10) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
11) ) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
12) znajomość kalendarza uroczystości patriotycznych,
13) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,
14) systematyczność, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność.
-
sprawne kierowanie pracą Departamentu Promocji, Kultury i Sportu,
-
nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm, a w szczególności:
- w zakresie działania Wydziału Promocji i Marketingu: kreowanie i realizacja polityki promocyjnej Miasta; promocja Miasta w kraju i poza jego granicami, w tym organizacja oraz udział w imprezach promocyjnych krajowych i zagranicznych, takich jak: wystawy targi, misje objazdowe, spotkania branżowe; promowanie walorów turystycznych chełmskich podziemi kredowych; wynikające z zawartych przez miasto porozumień z miastami partnerskimi i innymi organizacjami, a także z członkostwa Miasta Chełm w związkach i stowarzyszeniach; udostępniania herbu Miasta;
- z zakresu polityki marketingowej, w tym: budowanie marki Miasta, współpraca z Gabinetem Prezydenta w zakresie komunikacji społecznej i public relations z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi teleinformatycznych, współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji przedsięwzięć mających na celu prowadzenie działań marketingowych;
- w zakresie działania Wydziału Kultury i Sportu: ochrona dóbr kultury i dziedzictwa narodowego, w tym: prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, usytuowanych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji zabytków nieruchomych z terenu miasta Chełm; opracowywanie gminnego programu opieki nad zabytkami oraz koordynacja jego realizacji; prowadzenie ewidencji pomników, tablic, miejsc pamięci,
- z zakresu kultury, sztuki i turystyki, w tym: prowadzenie spraw związanych z zadaniami publicznym realizowanymi przez organizacje pozarządowe; współpraca z placówkami, instytucjami, organizacjami pozarządowymi w celu poszerzania oferty kulturalnej w mieście; tworzenie warunków sprzyjających rozwojowi turystyki na terenie miasta; prowadzenie ewidencji innych obiektów, które świadczą usługi hotelarskie; koordynowanie funkcjonowania i sprawowania nadzoru nad działalnością: Chełmskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Pauliny Orsetti, Muzeum Ziemi Chełmskiej im. Wiktora Ambroziewicza, Chełmskiego Domu Kultury; organizowanie obchodów rocznic i świąt oraz współpracy w tym zakresie z organami administracji państwowej, stowarzyszeniami, związkami kombatanckimi, Kościołem Katolickim, innymi kościołami i związkami wyznaniowymi; działania związane z przyznawaniem nagród w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony dóbr kultury im. Kazimierza Andrzeja Jaworskiego; działania z zakresu kultury fizycznej i sportu w tym terenów rekreacyjnych i urządzeń sportowych; przyznawanie stypendiów sportowych; sprawowanie nadzoru nad działalnością Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
-
zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,
-
zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,
-
opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenienie pracowników,
-
oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,
-
przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień z tym zakresie podległym pracownikom,
-
przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:
Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,
-
dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności Departamentu,
-
dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,
-
poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,
-
wyznaczanie zastępstw w Departamencie,
-
sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,
-
przestrzeganie przepisów szczególnych, regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,
-
przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,
-
przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,
-
przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,
-
dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia.
-
życiorys (CV),
-
list motywacyjny,
-
kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
-
referencje (kserokopia),
-
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
-
kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 3 lata w zakresie kultury lub promocji,
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
-
kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
-
zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
1) praca w systemie jednozmianowym,
2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,31 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora w Departamencie Promocji, Kultury i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 5 marca 2021 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora w Departamencie Promocji, Kultury i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 23 lutego 2021 roku , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).”
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.
-
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .
-
Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora w Departamencie Promocji, Kultury i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 23 lutego 2020 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
-
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
-
art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
-
art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
-
Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
-
Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
-
Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
-
w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
-
przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
-
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
-
dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
-
przenoszenia danych,
-
wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
-
pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
-
Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
-
obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
-
dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
-
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Dodano do BIP dnia 23-02-2021 10:17:50