Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko Dyrektora Departamentu Obsługi Mieszkańców w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65

Symbol oferty
DOR-OP.2110.7.2021
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2021-02-23
Termin składania dokumentów
2021-03-05
Wymagane wykształcenie

wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie: wyższe,

6) co najmniej 5 lat stażu pracy,

 

Wymagania dodatkowe:

1) mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu prawa lub administracji,

2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

6) znajomość ustawy prawo o uchu drogowym,

7) znajomość ustawy o kierujących pojazdami,

8) znajomość ustawy o finansach publicznych,

9) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,

10) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

11) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,

12) systematyczność, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność.

Zakres obowiązków

 Do zadań Dyrektora Departamentu Obsługi Mieszkańców należą w szczególności:

- w zakresie działania Wydziału Komunikacji sprawy: rejestracja i ewidencja pojazdów, naliczanie opłat za nieterminowe zgłoszenie nabycia (rejestracji) i zbycia pojazdów; wydawanie, zatrzymywanie, cofanie, przywracanie, zwracanie dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami; ewidencja wydawanych, zatrzymywanych, cofanych, przywracanych, zwracanych dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami oraz ewidencji osób bez uprawnień do kierowania pojazdami udostępnianie danych osobowych kierowców uprawnionym służbom, instytucjom; prowadzenie ewidencji instruktorów oraz wykładowców nauki jazdy, rejestru ośrodków szkolenia kierowców; prowadzenie ewidencji diagnostów i rejestru Stacji Kontroli Pojazdów;

- w zakresie działania Wydziału Ewidencji Ludności sprawy: prowadzenie spraw dotyczących zameldowania i wymeldowania czynnością materialno-techniczną obywateli polskich i cudzoziemców; prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących zameldowania i wymeldowania z pobytu stałego i czasowego obywateli polskich i cudzoziemców; prowadzenie rejestru mieszkańców; nadawanie nr PESEL obywatelom polskim i cudzoziemcom; przyjmowanie wniosków i wydawania dowodów osobistych; udostępnianie dokumentacji związanej z dowodem osobistym; wydawanie zaświadczeń na wniosek dotyczących dowodu osobistego oraz spraw meldunkowych; prowadzenia i aktualizacji rejestru wyborców;

- w zakresie działania Wydziału Kontaktów z Mieszkańcami sprawy: koordynacja i obsługa spotkań z mieszkańcami, w tym przyjmowania mieszkańców oraz udzielania poradnictwa; reprezentowanie interesów i praw mieszkańców wobec Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych; inicjowanie zmian dotyczących poprawy funkcjonowania Urzędu; nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa przez pracowników Urzędu przy obsłudze interesantów; badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd; organizacja, wspieranie i określanie zasad procesów partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych; związane z budżetem obywatelskim Miasta Chełm; realizacja zadań Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) i udzielanie informacji w zakresie tej działalności; obsługa interesantów w zakresie udzielania informacji o kompetencjach i działaniach organów administracji publicznej i jednostek organizacyjnych na terenie miasta Chełm, działalności merytorycznej komórek organizacyjnych Urzędu; redagowanie treści informacyjnych w systemie informatycznym e-urząd; prowadzenie kancelarii ogólnej Urzędu; podawanie do publicznej wiadomości ogłoszeń, informacji, zawiadomień od innych organów i podmiotów oraz potwierdzania terminów ogłaszania dla zainteresowanych stron; nieodpłatne udostępnianie do powszechnego wglądu w godzinach pracy Urzędu Dziennika Ustaw, Monitora Polskiego oraz Dziennika Urzędowego Województwa Lubelskiego i zawartych w nich aktów normatywnych i innych aktów prawnych, w tym orzeczeń;

2) zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników;

3) zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie;

4) opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenienie pracowników;

5) oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament;

6) przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień z tym zakresie podległym pracownikom;

7) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm;

8) dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności Departamentu;

9) dokonywanie samooceny kontroli zarządczej;

10) poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm;

11) wyznaczanie zastępstw w Departamencie;

12) sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa;

13) przestrzeganie przepisów szczególnych, regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej;

14) przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku;

15) przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników;

16) przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników;

17) dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia.

Wymagane dokumenty
  1. życiorys (CV),

  2. list motywacyjny,

  3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),

  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),

  6. referencje (kserokopia),

  7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,

  8. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy,

  9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

  12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),

  13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

 

Warunki pracy

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,31 %.

 

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora w Departamencie Obsługi Mieszkańców w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 5 marca 2021 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora w Departamencie Obsługi Mieszkańców w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 23 lutego 2021 roku , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).”

 

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.

  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .

  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora w Departamencie Obsługi Mieszkańców w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 23 lutego 2020 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:

  1. art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:

  1. art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  1. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.

  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:

  1. w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub

  2. przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  1. dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

  2. przenoszenia danych,

  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;

  4. pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;

  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.

  1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:

  1. obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;

  2. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Załączniki
  • pdf pobrano: 4 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Barbara Zając
    Dodano do BIP dnia 23-02-2021 09:57:53