ds. wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Wymiaru Podatku od Nieruchomości od Osób Fizycznych w Departamencie Finansów
wyższe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość
lub wyższe i podyplomowe na kierunku ekonomia lub administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość.
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość
lub wyższe i podyplomowe na kierunku ekonomia lub administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
4) znajomość przepisów prawa podatkowego,
5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
6) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości podatkowej i egzekucji administracyjnej,
7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,
8) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych dla nieruchomości położonych przy ulicach wymienionych w załączniku nr 1 do karty opisu stanowiska,
- dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,
- prawidłowe prowadzenie postępowań podatkowych, w tym wyjaśniających i dowodowych,
- terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,
- załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,
- bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,
- prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,
- dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,
- egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,
- terminowe i prawidłowe uzgadnianiem po stronie wymiaru konta 221 – „Należności z tytułu dochodów budżetowych” obrotów kont szczegółowych z obrotami na koncie analitycznym w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,
- sporządzanie rejestrów wymiarowych i korekt,
- sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,
- sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno – rachunkowym,
- prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,
- samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,
- dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,
- opisywanie wniosków w zakresie wydawanych zaświadczeń,
- uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,
- przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:
a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm,
b) instrukcji obiegu dowodów księgowych,
c) regulaminu pracy,
d) instrukcji kancelaryjnej,
- przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,
- przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,
- stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,
- przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,
- przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Departamencie Finansów w Biurze Wymiaru Podatku od Nieruchomości od Osób Fizycznych w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w terminie do dnia 15 lutego 2021 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Departamencie Finansów w Biurze Wymiaru Podatku od Nieruchomości od Osób Fizycznych w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 04 lutego 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
1) praca w systemie jednozmianowym,
2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,27%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Departamencie Finansów w Biurze Wymiaru Podatku od Nieruchomości od Osób Fizycznych w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w terminie do dnia 15 lutego 2021 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W PROCESIE REKRUTACJI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .
Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Departamencie Finansów w Biurze Wymiaru Podatku od Nieruchomości od Osób Fizycznych w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 04 lutego 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
przenoszenia danych,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Dodano do BIP dnia 04-02-2021 08:35:10