Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds. wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Wymiaru Podatku od Nieruchomości od Osób Fizycznych w Departamencie Finansów

Symbol oferty
WOA.-I. 2110.5.2021
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2021-02-04
Termin składania dokumentów
2021-02-15
Wymagane wykształcenie

wyższe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość

lub wyższe i podyplomowe na kierunku ekonomia lub administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość.

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość

lub wyższe i podyplomowe na kierunku ekonomia lub administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość.

2. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

4) znajomość przepisów prawa podatkowego,

5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

6) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości podatkowej i egzekucji administracyjnej,

7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,

8) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.

Zakres obowiązków

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych dla nieruchomości położonych przy ulicach wymienionych w załączniku nr 1 do karty opisu stanowiska,

- dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,

- prawidłowe prowadzenie postępowań podatkowych, w tym wyjaśniających i dowodowych,

- terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,

- załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,

- bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,

- prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,

- dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,

- egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,

- terminowe i prawidłowe uzgadnianiem po stronie wymiaru konta 221 – „Należności z tytułu dochodów budżetowych” obrotów kont szczegółowych z obrotami na koncie analitycznym w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,

- sporządzanie rejestrów wymiarowych i korekt,

- sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,

- sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno – rachunkowym,

- prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,

- samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,

- dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,

- opisywanie wniosków w zakresie wydawanych zaświadczeń,

- uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,

- przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:

a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm,

b) instrukcji obiegu dowodów księgowych,

c) regulaminu pracy,

d) instrukcji kancelaryjnej,

- przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,

- przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,

- stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,

- przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,

- przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych,

- wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

    1. życiorys (CV),
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
    4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
    6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
    7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    8. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    9. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    10. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
    11. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

      Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Departamencie Finansów w Biurze Wymiaru Podatku od Nieruchomości od Osób Fizycznych w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w terminie do dnia 15 lutego 2021 r.

       

       

       

       

       

      Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Departamencie Finansów w Biurze Wymiaru Podatku od Nieruchomości od Osób Fizycznych w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 04 lutego 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Warunki pracy

1) praca w systemie jednozmianowym,

2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,

3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,

4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,27%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Departamencie Finansów w Biurze Wymiaru Podatku od Nieruchomości od Osób Fizycznych w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w terminie do dnia 15 lutego 2021 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W PROCESIE REKRUTACJI

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.

Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .

Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Departamencie Finansów w Biurze Wymiaru Podatku od Nieruchomości od Osób Fizycznych w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 04 lutego 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:

art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:

art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).

Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:

w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub

przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).

Przysługuje Pani/Panu prawo do:

dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

przenoszenia danych,

wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;

pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;

wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.

Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:

obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;

dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.

Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Załączniki

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Aleksandra Michalec
Dodano do BIP dnia 04-02-2021 08:35:10