stanowisko ds. dowodów osobistych w Biurze Ewidencji Ludności w Urzędzie Stanu Cywilnego w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Pocztowa 50
wyższe
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie: wyższe;
6) posiada łącznie co najmniej dwuletni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub w administracji rządowej.
2. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze lub ekonomiczne lub pokrewne;
-
znajomość ustawy o dowodach osobistych;
-
znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
-
znajomość ustawy o samorządzie powiatowym;
-
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
-
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego;
-
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
-
znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
-
umiejętność obsługi komputera w tym: ogólna znajomość Systemu Rejestrów Państwowych;
-
samodzielność oraz samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.
-
wykonywanie zadań określonych w przepisach naczelnych organów władzy i administracji państwowej, Uchwałach Rady Miasta Chełm i Zarządzeniach Prezydenta Miasta Chełm;
-
przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego składanych osobiście oraz za pośrednictwem właściwych systemów teleinformatycznych;
-
przesłanie, po weryfikacji danych osobowych z wniosku z systemem rejestrów państwowych do Centrum Personalizacji Dokumentów celem produkcji;
-
przyjmowanie, wprowadzanie do Systemu Rejestrów Państwowych i wydawanie dowodów osobistych otrzymanych z Centrum Personalizacji Dokumentów;
-
nadawanie uprawnień w warstwie elektronicznej dowodu;
-
przyjmowanie, wydawanie lub przechowywanie kopert z numerem PUK;
-
zawieszanie, cofanie i unieważnianie na wniosek certyfikatu zamieszczonego w warstwie elektronicznej;
-
unieważnianie poprzednio wydanych dowodów osobistych w systemie rejestrów państwowych przy wprowadzaniu danych z powodu, upływu terminu ważności, zagubienia, zniszczenia, kradzieży, zmiany danych osobowych oraz z innych powodów wskazanych we wniosku o wydanie dowodu osobistego;
-
przekazywanie unieważnionych dowodów osobistych osobom odbierającym aktualne dowody osobiste;
-
wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego, zawieszaniu certyfikatów w dowodzie osobistym i cofnięciu zawieszenia certyfikatów w dowodzie osobistym;
-
prowadzenie kartoteki kopert dowodowych i dbałość o jej stan;
-
wyłączanie z kartoteki kopert dowodowych dokumentów osób zmarłych celem ich archiwizacji;
-
umieszczanie w kopertach dowodowych dokumentów tożsamości nie odebranych w terminie 6 miesięcy;
-
wyodrębnienie kopert dowodowych z unieważnionymi, ale nieodebranymi dowodami osobistymi;
-
wydawanie zaświadczeń i udostępnianie danych z kopert dowodowych;
-
prowadzenie teczek rzeczowych, zbiorów dokumentów obowiązujących na danym stanowisku pracy;
-
współpraca z Zakładem Karnym w Chełmie w zakresie składania wniosków i odbioru dokumentów tożsamości przez osoby w nim osadzone;
-
samokontrola na stanowisku pracy;
-
wykonywanie innych czynności na zajmowanym stanowisku zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, zastępcę Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego oraz pracownika wyznaczonego do koordynowania pracy komórki;
-
przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych, regulujących sprawy wynikające z pełnionych obowiązków;
-
redagowanie kart w BIP;
-
przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy.
-
życiorys (CV);
-
list motywacyjny;
-
kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom);
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia);
-
kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 2-letni staż pracy,
-
referencje (kserokopia);
-
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie;
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
-
oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
-
kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia);
-
zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
1) praca w systemie jednozmianowym;
2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku;
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym;
4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,54 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. Dowodów osobistych w Biurze Ewidencji Ludności w Urzędzie Stanu Cywilnego w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Pocztowa 50 w terminie do dnia 9 lutego 2021 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. dowodów osobistych w Biurze Ewidencji Ludności w Urzędzie Stanu Cywilnego w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Pocztowa 50 ogłoszonej dnia 29 stycznia 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).”
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W PROCESIE REKRUTACJI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.
-
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .
-
Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. Dowodów osobistych w Biurze Ewidencji Ludności w Urzędzie Stanu Cywilnego w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Pocztowa 50 ogłoszonej dnia 29 stycznia 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
-
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
-
art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
-
art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
-
Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
-
Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
-
Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
-
w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
-
przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
-
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
-
dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
-
przenoszenia danych,
-
wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
-
pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
-
Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
-
obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
-
dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
-
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Dodano do BIP dnia 29-01-2021 15:44:43