Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds. sprawowania nadzoru nad stacjami diagnostycznymi i ośrodkami szkolenia kierowców, działającymi na terenie Miasta Chełm w Departamencie Spraw Obywatelskich w Wydziale Komunikacji w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65

Symbol oferty
WOA-I.2110.87.2020
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2020-12-11
Termin składania dokumentów
2020-12-21
Wymagane wykształcenie

wyższe techniczne

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. nieposzlakowana opinia,

  5. wykształcenie: wyższe techniczne,

  6. posiada co najmniej roczny staż pracy.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. mile widziane uprawnienia diagnosty samochodowego lub/i uprawnienia instruktora nauki jazdy,

  2. mile widziane doświadczenie w pracy w Stacji Kontroli Pojazdów lub w pracy w Ośrodku Szkolenia Kierowców,

  3. znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

  4. znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

  5. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

  6. znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

  7. znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym,

  8. znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

  9. znajomość instrukcji kancelaryjnej,

  10. znajomość przepisów prawnych dotyczących działalności: stacji kontroli pojazdów

    i ośrodków szkolenia kierowców,

  11. znajomość przepisów prawnych w sprawach dotyczących wyrejestrowania pojazdów, szczegółowego sposobu oraz trybu nadawania i umieszczania w pojazdach cech identyfikacyjnych,

  12. biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,

  13. systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, zdyscyplinowanie oraz komunikatywność.

Zakres obowiązków
  1. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów, skreślanie z rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów,

  2. Prowadzenie rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów,

  3. Wydawanie i cofanie uprawnień diagnostom do wykonywania badań technicznych pojazdów,

  4. Prowadzenie ewidencji uprawnionych diagnostów,

  5. Sprawowanie nadzoru nad stacjami kontroli pojazdów,

  6. Przeprowadzanie kontroli w stacjach kontroli pojazdów,

  7. Wydawanie decyzji na wykonanie tabliczek znamionowych zastępczych, na nabicie numerów identyfikacyjnych oraz nadawanie tych numerów,

  8. Prowadzenie ewidencji wyposażenia wydziału,

  9. Prowadzenie spraw związanych z finansami wydziału,

  10. Wykonywanie planów i sprawozdań z zakresu pracy wydziału,

  11. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców,

  12. Prowadzenie rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców,

  13. Wpisywanie i skreślanie z ewidencji instruktorów oraz wydawanie legitymacji dla instruktorów nauki jazdy,

  14. Prowadzenie ewidencji instruktorów nauki jazdy,

  15. Wpisywanie i skreślanie z ewidencji wykładowców oraz wydawanie zaświadczeń dla wykładowców,

  16. Prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru nad działalnością ośrodków szkolenia kierowców,

  17. Przeprowadzanie kontroli ośrodków szkolenia kierowców,

  18. Opracowywanie statystyk zdawalności ośrodków szkolenia kierowców,

  19. Elektroniczna rejestracja pism w systemie EDICTA-SOD.

  20. Obsługa korespondencji wydziału,

  21. Samokontrola na stanowisku pracy,

  22. Wykonywanie innych poleceń przełożonego.

Wymagane dokumenty
  1. życiorys (CV),

  2. list motywacyjny,

  3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),

  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),

  6. referencje (kserokopia),

  7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,

  8. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej roczny staż pracy,

  9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

  12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),

  13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

 

Warunki pracy

1) praca w systemie jednozmianowym,

2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,

3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,

4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,50 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. sprawowania nadzoru nad stacjami diagnostycznymi i ośrodkami szkolenia kierowców, działającymi na terenie Miasta Chełm w Departamencie Spraw Obywatelskich w Wydziale Komunikacji w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 21 grudnia 2020 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. sprawowania nadzoru nad stacjami diagnostycznymi i ośrodkami szkolenia kierowców, działającymi na terenie Miasta Chełm w Departamencie Spraw Obywatelskich w Wydziale Komunikacji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 11 grudnia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

 

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

 

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1280).”

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W PROCESIE REKRUTACJI

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.

  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .

  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. sprawowania nadzoru nad stacjami diagnostycznymi i ośrodkami szkolenia kierowców, działającymi na terenie Miasta Chełm w Departamencie Spraw Obywatelskich w Wydziale Komunikacji w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65 ogłoszonej dnia 11 grudnia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:

  1. art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:

  1. art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  1. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.

  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:

  1. w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub

  2. przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  1. dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

  2. przenoszenia danych,

  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;

  4. pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;

  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.

  1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:

  1. obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;

  2. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Barbara Zając
Dodano do BIP dnia 11-12-2020 10:01:48