stanowisko ds. sprawowania nadzoru nad stacjami diagnostycznymi i ośrodkami szkolenia kierowców, działającymi na terenie Miasta Chełm w Departamencie Spraw Obywatelskich w Wydziale Komunikacji w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65
wyższe techniczne
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wykształcenie: wyższe techniczne,
-
posiada co najmniej roczny staż pracy.
Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane uprawnienia diagnosty samochodowego lub/i uprawnienia instruktora nauki jazdy,
-
mile widziane doświadczenie w pracy w Stacji Kontroli Pojazdów lub w pracy w Ośrodku Szkolenia Kierowców,
-
znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
-
znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
-
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
-
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
-
znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym,
-
znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
-
znajomość instrukcji kancelaryjnej,
-
znajomość przepisów prawnych dotyczących działalności: stacji kontroli pojazdów
i ośrodków szkolenia kierowców,
-
znajomość przepisów prawnych w sprawach dotyczących wyrejestrowania pojazdów, szczegółowego sposobu oraz trybu nadawania i umieszczania w pojazdach cech identyfikacyjnych,
-
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,
-
systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, zdyscyplinowanie oraz komunikatywność.
-
Wydawanie zaświadczeń potwierdzających wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów, skreślanie z rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów,
-
Prowadzenie rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów,
-
Wydawanie i cofanie uprawnień diagnostom do wykonywania badań technicznych pojazdów,
-
Prowadzenie ewidencji uprawnionych diagnostów,
-
Sprawowanie nadzoru nad stacjami kontroli pojazdów,
-
Przeprowadzanie kontroli w stacjach kontroli pojazdów,
-
Wydawanie decyzji na wykonanie tabliczek znamionowych zastępczych, na nabicie numerów identyfikacyjnych oraz nadawanie tych numerów,
-
Prowadzenie ewidencji wyposażenia wydziału,
-
Prowadzenie spraw związanych z finansami wydziału,
-
Wykonywanie planów i sprawozdań z zakresu pracy wydziału,
-
Wydawanie zaświadczeń potwierdzających wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców,
-
Prowadzenie rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców,
-
Wpisywanie i skreślanie z ewidencji instruktorów oraz wydawanie legitymacji dla instruktorów nauki jazdy,
-
Prowadzenie ewidencji instruktorów nauki jazdy,
-
Wpisywanie i skreślanie z ewidencji wykładowców oraz wydawanie zaświadczeń dla wykładowców,
-
Prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru nad działalnością ośrodków szkolenia kierowców,
-
Przeprowadzanie kontroli ośrodków szkolenia kierowców,
-
Opracowywanie statystyk zdawalności ośrodków szkolenia kierowców,
-
Elektroniczna rejestracja pism w systemie EDICTA-SOD.
-
Obsługa korespondencji wydziału,
-
Samokontrola na stanowisku pracy,
-
Wykonywanie innych poleceń przełożonego.
-
życiorys (CV),
-
list motywacyjny,
-
kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
-
referencje (kserokopia),
-
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
-
kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej roczny staż pracy,
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
-
kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
-
zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
1) praca w systemie jednozmianowym,
2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,50 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. sprawowania nadzoru nad stacjami diagnostycznymi i ośrodkami szkolenia kierowców, działającymi na terenie Miasta Chełm w Departamencie Spraw Obywatelskich w Wydziale Komunikacji w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 21 grudnia 2020 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. sprawowania nadzoru nad stacjami diagnostycznymi i ośrodkami szkolenia kierowców, działającymi na terenie Miasta Chełm w Departamencie Spraw Obywatelskich w Wydziale Komunikacji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 11 grudnia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1280).”
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W PROCESIE REKRUTACJI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.
-
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .
-
Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. sprawowania nadzoru nad stacjami diagnostycznymi i ośrodkami szkolenia kierowców, działającymi na terenie Miasta Chełm w Departamencie Spraw Obywatelskich w Wydziale Komunikacji w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65 ogłoszonej dnia 11 grudnia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
-
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
-
art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
-
art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
-
Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
-
Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
-
Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
-
w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
-
przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
-
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
-
dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
-
przenoszenia danych,
-
wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
-
pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
-
Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
-
obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
-
dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
-
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Dodano do BIP dnia 11-12-2020 10:01:48