Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds. gospodarki wodnej i geologii w Departamencie Komunalnym w Wydziale Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65

Symbol oferty
WOA-I.2110.82.2020
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2020-10-29
Termin składania dokumentów
2020-11-09
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie wyższe.

 

2. Wymagania dodatkowe:

1) wykształcenie wyższe na kierunku: ochrona środowiska lub inżynieria środowiska lub zarządzanie w ochronie środowiska lub biologia lub chemia lub geologia lub rolnictwo lub administracja lub prawo lub studia podyplomowe lub szkolenia w zakresie administracji publicznej lub ochrony środowiska,

2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

6) znajomość ustawy Prawo wodne, ustawy Prawo geologiczne i górnicze, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy Prawo ochrony środowiska,

7) znajomość norm i przepisów technicznych z dziedziny ochrony środowiska,

8) umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, sumienność, staranność,

9) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office.

Zakres obowiązków

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Współudział w przygotowaniu projektów miejskich programów ochrony środowiska.

  2. Współudział w sporządzaniu okresowych raportów z wykonania miejskiego programu ochrony środowiska.

  3. Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w posiadaniu Urzędu Miasta Chełm.

  4. Udzielanie pomocy organizacjom ekologicznym w ich działalności w dziedzinie ochrony środowiska.

  5. Sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska.

  6. Współpraca z Wydziałem Projektów i Funduszy Europejskich Departamentu Inwestycji i Rozwoju w zakresie przygotowywania projektów i wniosków dotyczących pozyskiwania środków pomocowych z zakresu zajmowanego stanowiska.

  7. Pozyskiwanie środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Lublinie na dofinansowanie zadań z zakresu zajmowanego stanowiska.

  8. Prowadzenie postępowań z zakresu prawa geologicznego.

  9. Prowadzenie postępowań w zakresie zmian stosunków wodnych na gruncie.

  10. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych.

  11. Rejestracja sprzętu pływającego do amatorskiego połowu ryb.

  12. Wydawanie kart wędkarskich i kart łowiectwa podwodnego.

  13. Edukacja ekologiczna.

  14. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji na usuwanie, odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest z posesji z terenu miasta Chełm.

  15. Przygotowywanie dokumentacji do postępowań oraz realizacji procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie zajmowanego stanowiska.

  16. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.

  17. Samokontrola na stanowisku pracy.

  18. Nadzorowanie i monitorowanie realizacji przekazanych zadań oraz ich finansowe rozliczanie.

  19. Dokonywanie kontroli w zakresie utrzymania czystości, terenów zieleni miejskiej oraz utrzymania małej architektury jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.

  20. Samokontrola na stanowisku pracy.

  21. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  1. życiorys (CV),

  2. list motywacyjny,

  3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),

  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),

  6. referencje (kserokopia),

  7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,

  8. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,

  9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

  12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),

  13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. gospodarki wodnej i geologii w Departamencie Komunalnym w Wydziale Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 29 października 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

 

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

 

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

Warunki pracy

Warunki pracy na stanowisku:

1) praca w systemie jednozmianowym,

2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,

3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,

4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,29 %.

 

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki wodnej i geologii w Departamencie Komunalnym w Wydziale Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 09 listopada 2020 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.

  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .

  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. gospodarki wodnej i geologii w Departamencie Komunalnym w Wydziale Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia 29 października 2020 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm.

  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:

  1. art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:

  1. art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  1. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.

  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:

  1. w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub

  2. przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  1. dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

  2. przenoszenia danych,

  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;

  4. pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;

  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.

  1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:

  1. obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;

  2. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

 

Załączniki
  • pdf pobrano: 2 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Patrycja Zielińska
    Dodano do BIP dnia 29-10-2020 13:03:20