Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds. kultury fizycznej w Departamencie Edukacji i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65

Symbol oferty
WOA-I.2110.80.2020
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2020-10-16
Termin składania dokumentów
2020-10-27
Wymagane wykształcenie

wykształcenie: wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie: wyższe,

6) doświadczenie zawodowe – co najmniej 6 miesięcy w jednostkach administracji publicznej.

 

2. Wymagania dodatkowe:

1) mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing,

2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

5) znajomość ustawy o sporcie,

6) umiejętność interpretacji przepisów prawnych,

7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,

8) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.

Zakres obowiązków
  1. Przygotowanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanych

    z przeprowadzeniem postępowania konkursowego na realizację zadań publicznych Miasta Chełm w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej.

  2. Przygotowanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanych

    z przeprowadzeniem postępowania konkursowego na realizację zadań publicznych Miasta Chełm w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej – organizacja pozalekcyjnych zajęć sportowych z uwzględnieniem profilaktyki.

  3. Zawieranie umów, przeprowadzanie kontroli oraz weryfikacja sprawozdań finansowych z wykonanych zadań publicznych Miasta Chełm, na które przyznane zostały dotacje z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej oraz pozalekcyjnych zajęć sportowych z uwzględnieniem profilaktyki.

  4. Opracowywanie projektu budżetu w zakresie upowszechniania kultury fizycznej oraz sporządzanie sprawozdań z jego realizacji.

  5. Prowadzenie spraw związanych z powoływaniem Rady Sportu przy Prezydencie Miasta Chełm.

  6. Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania stypendiów sportowych dla zawodników z chełmskich klubów sportowych.

  7. Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania nagród dla zawodników za osiągnięte wyniki sportowe i trenerów za prowadzenie szkolenia sportowego.

  8. Nadzór nad działalnością Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie.

  9. Przygotowanie dokumentów związanych z wykazem kąpielisk na terenie miasta Chełm oraz określeniem sezonu kąpielowego na terenie miasta Chełm.

  10. Kontrola przygotowań Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie do sezonów: letniego i zimowego.

  11. Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie upowszechniania kultury fizycznej.

  12. Sporządzanie wniosków dotyczących zmian po stronie dochodów i wydatków w budżecie Miasta Chełm w zakresie upowszechniania kultury fizycznej.

  13. Współpraca ze stowarzyszeniami i klubami sportowymi.

  14. Opiniowanie statutów stowarzyszeń i klubów sportowych.

  15. Bieżące zamieszczanie w urzędowym publikatorze teleinformatycznym – Biuletynie Informacji Publicznej, informacji z zakresu działań Departamentu Edukacji i Sportu.

  16. Prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach rozpatrywania skarg i wniosków.

  17. Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.

  18. Archiwizacja dokumentów związanych z realizowanymi zadaniami.

  19. Dbanie o dobro i interes miasta podczas wykonywania zadań.

  20. Efektywne wykorzystywanie czasu pracy.

  21. Wykonywanie poleceń wydawanych przez Dyrektora Departamentu i kierownictwo Urzędu.

  22. Samokontrola na stanowisku pracy.

 

Wymagane dokumenty
  1. życiorys (CV),

  2. list motywacyjny,

  3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),

  4. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,

  5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),

  7. referencje (opcjonalnie),

  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,

  9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

  12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),

  13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem,

  14. dokumenty poświadczające co najmniej 6-miesięczny staż pracy w jednostkach administracji publicznej.

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

 

Warunki pracy

1) praca w systemie jednozmianowym,

2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,

3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,

4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,28 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. kultury fizycznej w Departamencie Edukacji i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 27 października 2020 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. kultury fizycznej w Departamencie Edukacji i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 16 października 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

 

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

 

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.

  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .

  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. kultury fizycznej w Departamencie Edukacji i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia października 2020 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm.

  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:

art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:

  1. art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  1. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.

  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:

-w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub

-przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:   dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

-przenoszenia danych,

-wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;

-pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;

-wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.

  1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:

  1) obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;

  2) dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

 

Załączniki
  • pdf pobrano: 2 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Patrycja Zielińska
    Dodano do BIP dnia 16-10-2020 15:19:22