stanowisko ds. kultury fizycznej w Departamencie Edukacji i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65
wykształcenie: wyższe
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie: wyższe,
6) doświadczenie zawodowe – co najmniej 6 miesięcy w jednostkach administracji publicznej.
2. Wymagania dodatkowe:
1) mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing,
2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
5) znajomość ustawy o sporcie,
6) umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,
8) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.
-
Przygotowanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanych
z przeprowadzeniem postępowania konkursowego na realizację zadań publicznych Miasta Chełm w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej.
-
Przygotowanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanych
z przeprowadzeniem postępowania konkursowego na realizację zadań publicznych Miasta Chełm w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej – organizacja pozalekcyjnych zajęć sportowych z uwzględnieniem profilaktyki.
-
Zawieranie umów, przeprowadzanie kontroli oraz weryfikacja sprawozdań finansowych z wykonanych zadań publicznych Miasta Chełm, na które przyznane zostały dotacje z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej oraz pozalekcyjnych zajęć sportowych z uwzględnieniem profilaktyki.
-
Opracowywanie projektu budżetu w zakresie upowszechniania kultury fizycznej oraz sporządzanie sprawozdań z jego realizacji.
-
Prowadzenie spraw związanych z powoływaniem Rady Sportu przy Prezydencie Miasta Chełm.
-
Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania stypendiów sportowych dla zawodników z chełmskich klubów sportowych.
-
Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania nagród dla zawodników za osiągnięte wyniki sportowe i trenerów za prowadzenie szkolenia sportowego.
-
Nadzór nad działalnością Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie.
-
Przygotowanie dokumentów związanych z wykazem kąpielisk na terenie miasta Chełm oraz określeniem sezonu kąpielowego na terenie miasta Chełm.
-
Kontrola przygotowań Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie do sezonów: letniego i zimowego.
-
Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie upowszechniania kultury fizycznej.
-
Sporządzanie wniosków dotyczących zmian po stronie dochodów i wydatków w budżecie Miasta Chełm w zakresie upowszechniania kultury fizycznej.
-
Współpraca ze stowarzyszeniami i klubami sportowymi.
-
Opiniowanie statutów stowarzyszeń i klubów sportowych.
-
Bieżące zamieszczanie w urzędowym publikatorze teleinformatycznym – Biuletynie Informacji Publicznej, informacji z zakresu działań Departamentu Edukacji i Sportu.
-
Prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach rozpatrywania skarg i wniosków.
-
Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.
-
Archiwizacja dokumentów związanych z realizowanymi zadaniami.
-
Dbanie o dobro i interes miasta podczas wykonywania zadań.
-
Efektywne wykorzystywanie czasu pracy.
-
Wykonywanie poleceń wydawanych przez Dyrektora Departamentu i kierownictwo Urzędu.
-
Samokontrola na stanowisku pracy.
-
życiorys (CV),
-
list motywacyjny,
-
kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
-
kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
-
referencje (opcjonalnie),
-
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
-
kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
-
zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem,
-
dokumenty poświadczające co najmniej 6-miesięczny staż pracy w jednostkach administracji publicznej.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
1) praca w systemie jednozmianowym,
2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,28 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. kultury fizycznej w Departamencie Edukacji i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 27 października 2020 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. kultury fizycznej w Departamencie Edukacji i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 16 października 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.
-
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .
-
Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. kultury fizycznej w Departamencie Edukacji i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia października 2020 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm.
-
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
-
art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
-
Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
-
Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
-
Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
-w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
-przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
-
Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
-przenoszenia danych,
-wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
-pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
-wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
-
Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
1) obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
2) dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
-
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Dodano do BIP dnia 16-10-2020 15:19:22