Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

2 stanowiska ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji, Dróg i Transportu w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63

Symbol oferty
DOR.2110.4.2024
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2024-03-08
Termin składania dokumentów
2024-03-20
Wymagane wykształcenie

średnie w zawodzie technik budownictwa lub technik drogownictwa lub technik budowy dróg lub wyższe techniczne na kierunku budownictwo lub budownictwo w zakresie dróg.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie: średnie w zawodzie technik budownictwa lub technik drogownictwa lub technik budowy dróg lub wyższe techniczne na kierunku budownictwo lub budownictwo w zakresie dróg.

 

Wymagania dodatkowe:

1) mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,

2)  mile widziany staż pracy w budownictwie ogólnym i w budownictwie drogowym,

3) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,

4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

6) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,

7) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

8) znajomość ustawy prawo budowlane,

9) znajomość ustawy o drogach publicznych,

10) znajomość ustawy o finansach publicznych,

11) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,

12) znajomość obowiązujących norm i branżowych warunków technicznych,

13) umiejętność kosztorysowania i kalkulacji ceny,

14) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,

15) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.

Zakres obowiązków

Do obowiązków Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy:

  1. Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm – zgodnie z obowiązującymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami,
    a w szczególności:
  • pozyskiwanie danych wyjściowych, opinii, uzgodnień, warunków oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawidłowego zakończenia procesu inwestycyjnego,
  • kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót budowlanych/ usług lub dostaw z ofertą wykonawcy i zawartą umową na wykonanie robót budowlanych/usług lub dostaw,
  • czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
  • rozliczenie zawartych umów pod względem rzeczowym i finansowym,
  • czynny udział w naradach koordynacyjnych, działając jako upoważniony przedstawiciel Zamawiającego,
  • sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawców,
  • przygotowywanie propozycji korespondencji lub wystąpień Zamawiającego do wykonawców w prowadzonych sprawach,
  • informowanie przełożonego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz należytą jakość realizowanej umowy a także rekomendowanie działań zaradczych lub naprawczych,
  1. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm,
  2. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,
  3. W zakresie udzielania zamówień publicznych:
  • przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro – zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,
  • szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi – zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
  • przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawy lub usługi,
  • przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,
  • redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,
  • udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. Euro,
  1. W zakresie planowania budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji:
  • szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych,
  1. W zakresie powierzonych spraw:
  • terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,
  • prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,
  • wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,
  1. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:
  • współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,
  • ścisła współpraca z Wydziałem Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,
  • realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,
  • współpraca z Departamentem Organizacyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych
    i oddanych do użytku inwestycji miejskich,
  • wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego – wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,
  1. W zakresie współpracy z Wydziałem Inwestycji, Dróg i Transportu oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:
  •  przestrzeganie zasad współżycia społecznego,
  •  przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Wymagane dokumenty
  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
  • kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
  • referencje (kserokopia),
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

                                    

            Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych

Warunki pracy

 1) praca w systemie jednozmianowym,

 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,

 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,

 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 3,68 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na 2 stanowiska ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji, Dróg i Transportu w Departamencie Architektury, Geodezji  i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 w terminie do dnia 20 marca 2024 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

 

            Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane  wraz z podpisana zgodą  na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

            „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji, Dróg i Transportu  w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63  ogłoszonej dnia  8 marca 2024 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).”

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą:            22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl,  tel. 82 565 20 70.
  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych  w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących  Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych  w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres  e-mail: iod@umchelm.pl .
  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska  ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji, Dróg i Transportu  w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia  8 marca 2024 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
  • 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
  1. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji  w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
  • 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).

5. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.

6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

7. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:

  • w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
  • przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).

8. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  • dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  • przenoszenia danych,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
  • pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.

9. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:

  • obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
  • dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.

10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

11. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Załączniki
  • pdf 86,1 KB pobrano: 86 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Barbara Zając
    Dodano do BIP dnia 08-03-2024 13:44:48