Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

2 stanowiska ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 63

Symbol oferty
DOR.2110.67.2023
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2023-12-21
Termin składania dokumentów
2024-01-02
Wymagane wykształcenie

wykształcenie : średnie techniczne lub wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

    3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    4) nieposzlakowana opinia,

    5) wykształcenie : średnie techniczne lub wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów prawnych (w szczególności z zakresu budownictwa, finansów publicznych oraz zamówień publicznych), obowiązujących norm          i branżowych warunków technicznych

  2. mile widziany staż pracy w budownictwie ogólnym i w budownictwie drogowym,

    3) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,

    4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

    5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

    6) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,

    7) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

    8) znajomość ustawy prawo budowlane,

    9) znajomość ustawy o drogach publicznych,

    10) znajomość ustawy o finansach publicznych,

    11) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,

    12) znajomość obowiązujących norm i branżowych warunków technicznych,

    13) umiejętność kosztorysowania i kalkulacji ceny,

    14) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,

    15) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.

Zakres obowiązków

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do obowiązków Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy:

  1. Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm – zgodnie z obowiązującymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami,
    a w szczególności:

    a) pozyskiwanie danych wyjściowych, opinii, uzgodnień, warunków oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawidłowego zakończenia procesu inwestycyjnego,

    b) kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót budowlanych/ usług lub dostaw z ofertą wykonawcy i zawartą umową na wykonanie robót budowlanych/usług lub dostaw,

    c) czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,

    d) rozliczenie zawartych umów pod względem rzeczowym i finansowym,

    e) czynny udział w naradach koordynacyjnych, działając jako upoważniony przedstawiciel Zamawiającego,

    f) sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawców,

    g) przygotowywanie propozycji korespondencji lub wystąpień Zamawiającego do wykonawców w prowadzonych sprawach,

    h) informowanie przełożonego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz należytą jakość realizowanej umowy a także rekomendowanie działań zaradczych lub naprawczych,

  2. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm,

  3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,

  4. W zakresie udzielania zamówień publicznych:

    a) przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro – zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,

    b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych – zgodnie z obowiązującymi przepisami,

    c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy     i usługi – zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,

    d) przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawy lub usługi,

    e) przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,

    f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,

    g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. Euro,

  5. W zakresie planowania budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji:

    a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych – zgodnie z obowiązującymi przepisami,

    b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych,

  6. W zakresie powierzonych spraw:

    a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,

    b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,

    c) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,

  7. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:

    a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,

    b) ścisła współpraca z Wydziałem Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,

    c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,

    d) współpraca z Departamentem Organizacyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych
    i oddanych do użytku inwestycji miejskich,

    e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego – wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,

  8. W zakresie współpracy z Wydziałem Inwestycji, Dróg i Transportu oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji      a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:

    - przestrzeganie zasad współżycia społecznego,

    - przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.



Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

1) życiorys (CV),

2) list motywacyjny,

3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),

4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),

kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,

6) referencje (kserokopia opcjonalnie),

7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,

8) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz               o korzystaniu z pełni praw publicznych,

9) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

10) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),

12) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Warunki pracy

Warunki pracy na stanowisku:

  1. praca w systemie jednozmianowym,

  2. praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,

  3. praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,

  4. obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 3,70 %.

Miejsce składania dokumentów

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na 2 stanowiska ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji, Dróg i Transportu w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm        22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 w terminie do dnia 02 stycznia 2024 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji, Dróg i Transportu w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 ogłoszonej dnia 21 grudnia 2023 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).”

 

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.

  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .

  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. realizacji projektów oraz organizacji i koordynowania działań dotyczących edukacji niepublicznej i specjalnej w Wydziale Edukacji w Departamencie Oświaty w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia grudnia 2023 r.., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:

  1. art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:

  1. art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996
    r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,

  1. art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.

  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:

  1. w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub

  2. przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  1. dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

  2. przenoszenia danych,

  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;

  4. pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;

  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.

  1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:

  1. obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;

  2. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

  2. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane  w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.


Wybrany kandydat
Informujemy, że w wyniku przeprowadzonego naboru na ww. stanowisko nie został wybrany żaden kandydat

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Karolina Szadziuk
Dodano do BIP dnia 21-12-2023 15:06:53