Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds. zarządzania ruchem i ochrony pasa drogowego w Wydziale Inwestycji, Dróg i Transportu w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65

Symbol oferty
DOR.2110.55.2023
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2023-08-11
Termin składania dokumentów
2023-08-21
Wymagane wykształcenie

wykształcenie: średnie lub wyższe techniczne

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania dodatkowe:

1) mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku drogi lub transport lub pokrewne oraz ukończone kursy lub szkolenia z zakresu organizacji ruchu drogowego,

2)  mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z organizacją ruchu,

3) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,

4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

6) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

7) znajomość ustawy o drogach publicznych,

8) znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym,

9) znajomość ustawy o finansach publicznych,

10) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,

11) umiejętność obsługi komputera w tym: edytora tekstów, programów graficznych np. Corel, AutoCad,

12) umiejętność kosztorysowania robót budowlanych oraz interpretacji przepisów prawa,

13) kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, zdyscyplinowanie.

Zakres obowiązków

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do obowiązków Pracownika ds. zarządzania ruchem i ochrony pasa drogowego należy:

1) Wykonywanie zadań organu zarządzającego ruchem, a w szczególności:

  •  zatwierdzenie i opiniowanie projektów i koncepcji organizacji ruchu;
  •  opiniowanie projektów w zakresie geometrii drogi;
  •  wyznaczanie miejsc przeznaczonych do parkowania pojazdów których kierowcy posiadają kartę parkingową osoby niepełnosprawnej w tym wyznaczanie zastrzeżonych stanowisk postojowych (tzw. kopert) w celu korzystania z nich na prawach wyłączności w określonych godzinach lub całodobowo;
  •  opracowywanie i przedkładanie do podpisu zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych – realizacja art. 64 do 64i, ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym;
  •  prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ruchem na drogach w zakresie wprowadzania oznakowania pionowego, poziomego, sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
  • wykonywanie nadzoru nad zarządzaniem ruchem, opracowywaniem, zatwierdzaniem projektów oznakowania dróg i oznakowania prowadzonych robót oraz dokonywanie oceny organizacji ruchu w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego;
  •  opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu z uwzględnieniem wniosków wynikających z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu;
  •  współpracowanie w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, Policją oraz innymi jednostkami, w tym uczestnictwo w pracach komisji, powołanej w celu szczegółowego rozpatrzenia wniesionych opinii lub wątpliwości związanych z organizacją ruchu drogowego;
  •  przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji;
  •  przeprowadzanie kontroli prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowania i utrzymania wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na drogach oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu;
  •  przeprowadzanie kontroli wykonania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu organizacji ruchu;
  •  rozstrzyganie w sprawach spornych dotyczących istniejącej lub projektowanej organizacji ruchu, biorąc pod uwagę interes ogólnospołeczny i konieczność zapewnienia ruchu tranzytowego oraz zasięganie opinii rzeczoznawcy, audytora lub biegłego w zakresie wpływu planowanej organizacji ruchu na jego bezpieczeństwo oraz planowanej organizacji ruchu na środowisko, w szczególności w zakresie hałasu i zanieczyszczenia powietrza;
  •  wprowadzanie tymczasowych zakazów i ograniczeń w ruchu w przypadku zdarzeń, w wyniku których może nastąpić zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego;
  •  udział w pracach związanych z wykonywaniem dokumentacji technicznej związanej z zadaniami inwestycyjnymi;

2) Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji Urzędu Miasta Chełm z zakresu organizacji ruchu drogowego;

3) W zakresie udzielania zamówień publicznych:

  •  przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro – zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,
  •  szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie robót – zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  •  sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi – zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
  •  przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawy lub usługi;
  •  przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,
  •  redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie potwierdzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,
  •  udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.

4) W zakresie planowania budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji:

  •  szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  •  przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.

5) W zakresie powierzonych spraw:

  •  terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,
  •  prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,
  •  wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.

6) W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:

  •  ścisła współpraca z Wydziałem Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie lub opiniowanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,
  • realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,
  •  wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego - wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.
  • W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji, Dróg i Transportu oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:
  •  zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji, Dróg i Transportu w czasie ich nieobecności,
  •  przestrzeganie zasad współżycia społecznego, przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

1) życiorys (CV),

2) list motywacyjny,

3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej, dyplom),

4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),

kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,

6) referencje (kserokopia opcjonalnie),

7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji  o osobie,

8) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

9) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

10) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),

12) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

 

Warunki pracy

Warunki pracy na stanowisku:

  • praca w systemie jednozmianowym,
  • praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
  • praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
  • obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi:  3,98 %.

 

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. zarządzania ruchem i ochrony pasa drogowego w Wydziale Inwestycji, Dróg i Transportu w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm    w terminie do dnia 21.08.2023 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

            Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane  wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. zarządzania ruchem i ochrony pasa drogowego w Wydziale Inwestycji, Dróg i Transportu w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji  w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia  11.08.2023 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI

           Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, 82 565 20 70.
  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących  Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych  w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres  e-mail: iod@umchelm.pl .
  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko zarządzania ruchem     i ochrony pasa drogowego w Wydziale Inwestycji, Dróg i Transportu  w Departamencie Architektury, Geodezji               i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 11.08.2023 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
  • 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
  1. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
  • 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
  1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
  • w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
  • przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
  • dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  • przenoszenia danych,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
  • pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
  1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
  • obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
  • dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
  1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  2. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Załączniki
  • pdf 84,8 KB pobrano: 116 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Izabella Grejner
    Dodano do BIP dnia 11-08-2023 12:02:05